Tony D300
Aktiv medlem
Jag är ledig i morgon. Funderar på att hitta på något då. Några tips på vad man kan göra?
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Är tyvärr upptagen i helgen, ska flytta.
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag är ledig i morgon. Funderar på att hitta på något då. Några tips på vad man kan göra?
Om du vill kolla hur det ser ut i UFS mörkrum så är jag där för att pilla lite med vår utställningsbelysning med början omkring kl 10.30.
Bakom universitetshuset, Övre Slottsgatan 14A, ingång vid skyltskåpet.
Härligt! Jag måste ut och rasta min mamiya press snart känner jag:-D
Någon uppsalabo som kan tipsa om bra fotoaffär?
Det finns bara en bra fotoaffär i Uppsala - Uppsala Fotokompani (www.ufk.se). De håller sina priser något så när uppdaterade, men kolla på prisjakt innan du handlar.
Någon som är sugen att bara ta en promenad runt stan på söndag?
Någon som är sugen att bara ta en promenad runt stan på söndag?
Som det ser ut nu i almanackan så skulle det passa bra. Prognosen är sol och hårt ljus, byig vind. Någon idé om tid, inriktning eller platser? Lite fint släpljus på morgonen innan staden vaknat kanske? Solen går upp 07.51 ;-)
Jag följer gärna med...
Tiden är lätt att föreslå för mej men som relativt nyinflyttad så har jag inte koll på platserna där det kan löna sej att stå. Och jag förstår de som tycker att det tar emot att gå upp tidigt en söndagsmorgon efter en arbetsvecka så en förmiddagstid är kanske bättre. Ni som har koll på staden (jag bor i utkanten) vet ju bättre var det kan finnas något intressant och var det finns fik med lämpliga öppettider. De flesta fik jag har tittat på öppnar kl 11 och 12 på söndagar men Waynes i S:t Per öppnar faktiskt 9 om man får tro hemsidan. Så kom igen med en lämplig tid.
Ska vi träffas vid 0900 vid Waynes Coffee o starta dan me fika?
Låter bra för min del. Då kan vi prata ihop oss om vilken riktning vi ska ställa näsan.
Gallerian öppnar väl inte förrän senare men Waynes kommer man kanske in på ändå när de säjer att de öppnar 9.?
I morgon 09:00 waynes coffe inne på sters gallerian startar vi med kaffe o sen strosa runt stan.
Jag hade tänkt att komma men så skar jag upp lilltån genom att sparka i ett av rören när jag skruvade isär ett stativ för rengöring. Så jäkla onödigt och blir det inte bättre så får jag ge upp tanken på fotorunda.