Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fotosugen ons 1 augusti

Produkter
(logga in för att koppla)

jido

Aktiv medlem
Nu kliar avtryckarfingret igen så jag tänkte ta en gir på stan i morgon eftermiddag. Någon som vill hänga med?

Bilagor

• mig.jpg
    mig.jpg
    14.3 KB · Visningar: 425
Jag har tänkt göra en aptidig fotorunda i Uppsala. Hör av dig om du vill komma upp hit i gryningen!

od_foto skrev:
Jag har tänkt göra en aptidig fotorunda i Uppsala. Hör av dig om du vill komma upp hit i gryningen!

Ska du fota tidningbud, Anna? ;) Jag misstänker att "aptidigt" betyder att bilderna är på publicerade på fotosidan så jag och sonen kan kolla på dom till frukosten ;)

Skulle dock vara kul att göra Uppsala någon gång, så jag kanske kan hänga med nästa gång. Otta eller inte.

Aptidigt betyder månnedgång/soluppgång, och jag vet vart jag ska, men tänkte inte skriva det här eftersom jag tänkt klättra över ett och annat staket :p Men om vi säger att platsen är vääääldigt gammal...

Slut upp vid ca 03, den som orkar :)

PS Till frukost har jag lagt mig att sova några timmar igen, så bilderna kommer senare, men troligen på Flickr, eftersom jag ledsnat på 400px där ändå inget syns.

Jag kommer att vara på Skansen med Mini Me under dagen men kollar av den här tråden vid fyra-tiden. Räknar med att vara på stan igen vid 18-tiden om någon vill hänga med.

/Jimmy

Bilagor

• imgp2995.jpg
    imgp2995.jpg
    60.7 KB · Visningar: 267
Kameran har ju fått vila i 2 dagar efter 3 dagars intensivplåtande av Tall Ships Races. :)
Vad har du för planer? Gatufoto? Eller annat?

Här finns några bilder från i morse, både de guldiga makrobilderna och själva högarna. Däremot är fåren från igår.

http://www.flickr.com/photos/af_foto/

PS Se inte min Flickr-sida som en represeentant för mitt seriösa fotande, jag använder den som blogg och inte som portfolio, så ett och annat obra foto slinker med :)

Gatufoto tror jag. Fast jag är öppen för andra förslag. Bara jag får komma ut ;)

/Jimmy
Finns på 0703-986547

Om det inte mulnar på för mycket kan det bli snygga skuggor ikväll. :)

Pendeln har kvartstrafik fram till kl 19, jag åker från Jakobsberg.

Det funkar fint. :)

Kolla efter nån med blå jeans, blå skjorta, blå glasögon och med en Pentax om halsen. :)

Jag finns på 070-4307126.

Oops! Klädbyte, de blå jeansen var visst lite trasiga. :)
Det blir grå jeans och en svart skjorta med vita ränder.

mohei skrev:
Oops! Klädbyte, de blå jeansen var visst lite trasiga. :)
Det blir grå jeans och en svart skjorta med vita ränder.
Oj, då. Jag som inte bestämt vad jag ska ha på mig än;)

Fast en Pentax ska jag nog känna igen - jag går under samma fana.

/Jimmy

Ps. Vi säger att vi träffas vid den andra lyktstolpen rakt fram från tunnelbaneuppgången.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar