Annons

Fotosugen 12/2...

Produkter
(logga in för att koppla)

mackan

Aktiv medlem
Stockholm:

Tänker nog sätta upp nåt tema och ge mig ut en sväng imorgon Torsdag.
Lutar åt att sparka igång efter lunch.
Försöker härmed vara ute i god tid så att alla kan planera och hänga med :)

//M

Bilagor

• 02969-Maffe-tokig-besk-100k.jpg
    02969-Maffe-tokig-besk-100k.jpg
    76.3 KB · Visningar: 261
Tja, kanske det. jag måste ändå in till stan och köpa en rygga som de har lagt undan i närheten av Stureplan. Bara det inte blir så sabla kallt, någon som har sett prognosen?

Nu finns ingen ursäkt, ni ser ju hur glad man blir av foto!
Jag hänger på, jobbar dock i natt så innan 13 blir svårt.

Sömn är för sissies, jag jobbade natten till i dag och är fortfarande vaken. Fast det börjar bli rätt grusigt i ögonen... vilket innebär att efter 13 i morgon säkert är en bra idé :p

Okej, kul!

Tänker nog äta lunch på stan vid 13 så jag tänker ut något och så siktar vi på att mötas runt 14 då..

Funtar på om man kanske skulle ... njä jag återkommer :)

Okej,

Vad sägs om att köra lite Cityscapes i form av backfoto dvs med stativ och tele och så jagar vi rätt på de där långa gatorna med backar så att vi kan trycka ihop perspektivet och kanske lägga in lite people här och där samtidigt?

//M

Låter som en bra idé!
Ställer väckaren på 12.30 när jag kommer hem.
Medelar du plats och tid här?

Byt jobb :p

Om jag inte svarar på var och när, ring mig, ni har ju mitt nummer. Jag behöver åka in till stan och köpa den där ryggan innan vi ses. Det blir inget stativ för mig, orkar inte släpa, men fota ska jag göra... dags att stoppa batteriet i laddaren.

Byt jobb :p

Om jag inte svarar på var och när, ring mig, ni har ju mitt nummer. Jag behöver åka in till stan och köpa den där ryggan innan vi ses. Det blir inget stativ för mig, orkar inte släpa, men fota ska jag göra... dags att stoppa batteriet i laddaren.

ursäkta mig men.. orkar inte släpa stativ ? du ska ju köpa en ny fin rygga!? stoppa ner stativet i den ?
detta var ganska OT men kunde inte låta bli.

jag bor drygt 100+ mil bort från sthlm, kan därför inte komma men tänk på mig jag går ut kl 14.00 och sympati fotar i kyla i norr (22,1 grader kallt och sol. =)

Tänkte att vi kan utgå från Karlaplan.

Så om vi träffas där kl 14 blir det bra!

//M

Bilagor

• 02937-Beslutsam-Honkanen-100k.jpg
    02937-Beslutsam-Honkanen-100k.jpg
    65.2 KB · Visningar: 148
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar