magnus67
Aktiv medlem
Nej, den får ju inte somna in. Finns det ingen ansvarsfull person här som kan ta tag i detta?Jimpawa skrev:
Inte ska vi låta den här tråden försvinna?
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nej, den får ju inte somna in. Finns det ingen ansvarsfull person här som kan ta tag i detta?Jimpawa skrev:
Inte ska vi låta den här tråden försvinna?
Varför då? Majoriteten verkar ju vara för ideéllt projekt.Arleklint skrev:
Bollen ligger ytterst hos crew.
Kanske kan någon initiativtagare rodda det ihop med crew. Vill någon aktivt kontakta crew?
Det är inget som bara går att starta upp om flera tänker samma sak.Arleklint skrev:
Möjligheten finns. Det är bara att starta upp!
lottawe skrev:
Den viktigaste frågan är nog inte vem som roddar eller tar tag i nu alltså, utan om redaktionen tänker göra en bok eller inte. Först när den frågan lösts är det nog möjligt att gå vidare.
Arleklint skrev:
Då är alltså frågan vem som gör det, eller har jag fattat fel?
Vem frågar redax?
AFE skrev:
Det är väl det vi gör typ här. En sådan här bok måste ju göras i samarbete med FS redaktion, fast jag tycker det vore synd om den inte blir av p.g.a. mänskliga prioriteter såsom pengar
Jag har tidigare skrivit att det eventuellt skulle gå att få bidrag för en bok av den här typen, men innan FS bestämmer vilken väg de vill gå är det svårt att göra något.
Arleklint skrev:
Jag tror det är lättast om någon tar direkt kontakt med redaktionen per tel eller mail.
I förra inlägget tolkade iaf jag det som att AFE kontaktar crew.Jimpawa skrev:
Har någon kontaktar Crew? Jag tror på att det är bra om någon mer "inbiten" gör det?!
AFE skrev:
Som sagts tidigare så är det knappast görbart med en bok där FS inte är inblandad (och inte heller önskvärt tycker jag).
Grönbeck skrev:
Alltså, jag vill inte "negga" och bara vara dum och odräglig hela tiden i den här tråden. Men jag är ändå nyfiken på vilka skälen är för att det knappast skulle vara görbart utan Fotosidans inblandning, eller varför det inte är önskvärt.
Snälla bli inte alltför irriterade på mig och mitt tjat, men jag är väldigt nyfiken av naturen.
jkene skrev:
Jag tror det är en förutsättning att någon man vet kan driva en affärsidé till slut och som dessutom kan ha vetorätt driver det här. Även om jag känner igen flera av er från andra trådar har jag ingen aning om vad ni är för gökar i det verkliga livet. Och med tanke på hur små saker kan blåsas upp och diskuteras i all oändlighet känner i alla fall jag att jag bara kan stödja detta initiv om FS driver det och kan fatta beslut där beslut behövs. Det kommer förmodligen också att krävas en del bindandade beställningar på ett tidigt skede, och då vill i alla fall jag veta att det är någon jag har förtroende för som driver det hela.