mannbro
Aktiv medlem
cw-op skrev:
Tack för briefing ang webpublicering, Oscar!
Utan att vilja nita dig här på sidan så kan du väl ändå hålla med mig om att det är mycket märkligt att din bild på tiggaren med decilitermåttet fått ligga här så länge samtidigt som den bilden tråden handlar om raderats? Ärligt talat?
Det kan ju vara så enkelt som att den inte fått någon anmälan mot sig och att de därmed inte uppmärksammat den. Det kan också vara så att man resonerar på något annat sätt. Hur som helst är det så att både mina bilder och bilden den här tråden handlar om är tveksamma enligt de riktlinjer som finns på sidan. Samma riktlinjer säger också att bilder kan tas bort om de anses tveksamma. Därmed avgör Fotosidan vilka bilder som har ett berättigande och vilka som inte har det av de bilder som ligger på gränsen. Ingestans står det att det är lätt att dra gränser, och de reserverar sig genom att tala om hur svårt det är och att det kan bli godtyckligt. Hur de har resonerat vet varken du eller jag och det är inte heller omöjligt att de plockar bort bilderna efter att ha läst den här tråden, vilket jag i så fall skulle förstå,