Annons

Fotosidan - fotoresor utomlands?

Produkter
(logga in för att koppla)

Fotosidan - fotoresor utomlands?

  • Ja

    Röster: 270 61.6%
  • Nej

    Röster: 102 23.3%
  • Vet inte

    Röster: 66 15.1%

  • Totala väljare
    438
Tycker det låter som en kanonidé! Tyvärr måste jag väl hålla med somliga angående frågan om tid och pengar. Tid har jag gott om då jag för närvarande är arbetslös, men av samma anledning har jag inte hur mycket pengar som helst att röra mig med. T.o.m. gemensamma resor inom Sverige faller ju bort då det ju kostar en del att ta sig någonstans här. Annars skulle en resa ut i Stockholms skärgård locka väldigt mycket.

Konstigt att ingen föreslagit resor till något asiatiskt eller afrikanskt land. USA känns rätt så uttjatat, nog för att det finns storslagen natur där, men "alla" har ju varit där. Varför inte satsa på lite annorlunda resor om det ska satsas på någonting?
 
natur och kultur

vi har en väl så närbelägen men ändå exotiskt del av vår jord på nära håll. Som drastiskt håller på att ändra karaktär och i bitar försvinna, nämligen östra europa med sina skogar och träskt och otillgängliga bergstrakter så väl som inrökta ölkrogar oxkärror och bondkvinnor i hucklen.
jag skulle gärna se reultatet av en sådan fotoresa där jag tror att alla skulle få ut något så väl den inbitne fågelplåtaren som ruckelromantikerna.
 
Kan man inte ordna fotoutflykter i sverige där Fotosidsmedlemmar visar upp sina favoritplatser.

Med eller utan övernattning.

Vad tror ni om detta?
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.