Annons

Fotokurs i Stockholm

Produkter
(logga in för att koppla)

thetinyguy

Aktiv medlem
Hej,
Kan någon rekommendera bra fotokurser i Stockholm under sommaren på helg eller kvällstid. Jag är i första hand intresserad av att lära mig mera om blixtfotografering, kanske inom porträtt, eller helt enkelt något inspirerande som alternativt till konsertfotografi.

Jag har redan full förståelse för grundläggande kamera funktioner plus digitala arbetsflöden.

Tack på förhand
Andreas

Ja! jag såg det, gatufoto Paris verkar ju helt galet kul. Gjorde det för ett par år sen med en vän men han hade inte tålamodet med oändliga promenader och verkligen sökandet efter bra bilder.

Ja! jag såg det, gatufoto Paris verkar ju helt galet kul. Gjorde det för ett par år sen med en vän men han hade inte tålamodet med oändliga promenader och verkligen sökandet efter bra bilder.

Då kanske jag skulle hänga på istället då, jag kan gå runt i evigheter om det så krävs. Måste alltid ha "några bra bilder till". ;-)

Då kanske jag skulle hänga på istället då, jag kan gå runt i evigheter om det så krävs. Måste alltid ha "några bra bilder till". ;-)

Du är troligen mer än välkommen. Jag funderar på Budapest eller Prag till våren, typ lång helg. Tänkte försöka dyka upp på Mosebacke Fotografiska Sällskap nästa gång för det är helt klart dags att återuppliva fotoande igen.

Du är troligen mer än välkommen. Jag funderar på Budapest eller Prag till våren, typ lång helg. Tänkte försöka dyka upp på Mosebacke Fotografiska Sällskap nästa gång för det är helt klart dags att återuppliva fotoande igen.

Budapest vore schyst. Dit åker jag gärna. Billigt också.

janne höglund

janne brukar ha kurser i studio fotografering, har själv varit på 2 av dem och han är super duktig.. kolla med honom, finns här på fotosidan

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar