Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fotokompis i Tierp / Uppsala

Produkter
(logga in för att koppla)

alve

Avslutat medlemskap
Söker fotokompisar runt om i Uppsala län för spännande turer runt om med kameran. Jag fotograferar djur, insekter, macro, natur, gatufoto, byggnader, modeller och mycket mer.

Har du samma intressen och behöver en vän att fotografera med så hör av dig. Jag är bosatt i Tierp men kan ta mig till närliggande platser. Har resekort så jag kan ta mig överallt i Uppsala län.

Killar och tjejer i alla åldrar...

Skriv ett svar här i tråden eller lägg till mig direkt på MSN: [email protected]
 
För naturfoto kan du gärna kolla in Naturfoto Uppsala som har en egen avdelning bland "klubbar" här på Fotosidan. Alla är välkomna.
 
od_foto skrev:
För naturfoto kan du gärna kolla in Naturfoto Uppsala som har en egen avdelning bland "klubbar" här på Fotosidan. Alla är välkomna.

Var inne och kollade men hittade inget om naturfoto i uppsala. Bifoga gärna en länk. Söker mest enskilda vänner och inte en hel grupp :)
 
Sök under intressegrupper och klubbar, men det är en grupp, fast inte med organiserade träffar, utan man får skriva en tråd om man vill ha sällskap och så blir det lite olika folk olika gånger.
 
Åhå! Nån i nordligaste uppland :-D Vill gärna ut och fota, är grymt sugen att åka ut mot kusten. Har dock bara varit ute på Billudden då jag är "nyinflyttad" (sen två år).

Bor i Älvkarleby...

Var förresten i Gysinge idag, hade tänkt åka dit och fota, men fy sjutton så mycket mygg det var där!

Lägger till dig på msn :)

/ Sara
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.