Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Fotokompis i östersund
- Trådstartare jensa85
- Start datum
Rickie77
Aktiv medlem
Jag har kikat lite på den nångång, men jag vet inte riktigt vad det är för folk i den klubben
Man kanske ska titta upp den lite mer ingående
Har förstått att de träffas på Svenssons i slutet av varje månad. Kanske borde dyka upp där och kolla någon gång?
Chronix_89
Aktiv medlem
Jag är absolut intresserad
jensa85
Medlem
Jag är absolut intresserad
Ja men så roligt, du hade inte hunnit lägga upp några bilder än såg jag vad har du för intressen eller rättare sagt vad gillar du att fota.. Själv vet jag inte vad jag tycker bäst om än, är lite i ett utvecklings stadium just nu så jag utforskar det mesta
Chronix_89
Aktiv medlem
Ne precis, har en fruktansvärd oordning på mina bilder just nu. Ja du, jag är faktiskt lite som du, men makro har jag fastnat ordentligt för, men jag gillar det mesta
Chronix_89
Aktiv medlem
Vi får väl se till att det blir det
Chronix_89
Aktiv medlem
Aha ok men står det inget på deras hemsida då? har läst runt lite där förut men tyckte det var lite bristfällig info faktiskt.
jensa85
Medlem
Absolut! Men undrade också om det blir någon månatlig träff för Storsjöbygdens fotoklubb?
Det står inte mycket om när eller vilken tid dom träffas på storsjöbygdens fotoklubb, bara lite kryptiskt vilken tid på månaden och vad dom gör där haha, tror man får höra av sig till dom om mer info
Chronix_89
Aktiv medlem
Vi får komma överens om någon bra dag och tid då jag slutar vanligtvis vid ca 13 om dagarna
Rickie77
Aktiv medlem
Vi får komma överens om någon bra dag och tid då jag slutar vanligtvis vid ca 13 om dagarna
Det får vi göra. Jobbar vanligtvis till 16 på dagarna. Helger är enklast.
Chronix_89
Aktiv medlem
Ja precis det blir nog enklast faktiskt
Chronix_89
Aktiv medlem
Ja jag har nog möjlighet då