Advertisement

Annons

fotokompis i Örebro

Produkter
(logga in för att koppla)

MajsanW

Medlem
Hej alla

Jag är supernybörjare som har massor att lära. Jag lär mig bäst genom att testa mig fram! Om någon i Örebro eller dess närhet har lust att träffas och fota ihop, för skojs skull, för att ta sig ut, för att lära av varandra och för trevligt sällskap, hör av dej!
:)

Jag är absolut intresserad!
Just nu har jag fullt upp med flytt och annat, men från och med november börjar det dyka upp luckor i schemat. Jobbar dock kvällstid, men nån gång ibland ska man väl hinna rasta kameran också.

Finns det verkligen bara två Örebroare på Fotosidan? Måste ju finnas många fler som kan tänkas vara intresserade.

Låter kul. Börjat plocka fram kameran mer och mer det sista. Förutom då att jag dessutom fotar heltid dagtid på skolor och dagis just nu. Kollat in Foto Mitt gruppen här på fotosidan? Hoppas själv på lite aktiviteter där. Är nybliven närking och lite fotokompisar vore bara skoj :) Finns på [email protected] också.

Hej Henrik!

Wow, vilka fina bilder du har här på Fotosidan!
Jag har inte riktigt vågat ta kontakt med Foto Mitt, känner mig alldeles för grön än.

Jag finns på [email protected] och från och med november är jag superintresserad av fotosällskap.

Var inte rädd för FotoMitt! Jag har lärt mig massor, och fått mycket inspiration i olika fotoklubbar jag varit med i. Den bästa måste jag säga hitintills var Borås Fotoklubb. Gick med där som helt grön helt grön. Har sneglat på FK Focus som är den aktiva fotoklubb jag hittat i Örebro (via nätet). Men de sista månaderna har jag varit hemma så sällan att jag inte kunnat ta mig till deras träffar (åkt land och rike runt känns det som, till skolor och dagis).

Samma här, från och med november funkar för mig också. Då är skolfotosäsongen över för i år och kanske hittar jag annat jobb till dess, kanske får jag massor av tid över till eget foto, den som lever får se. Tack för kritiken över bilderna förrästen :) De är från tiden då jag var ny och lite ambitiösare.

Jag inser att jag inte alls har mer tid nu i november som jag trott, men efter 10 december är jag helt ledig och vill gärna fotoutflykta.

Funderar på lite gatufoto mitt i julruschen i december, det låter visserligen som ett kamikaze-uppdrag, men kan kanske ge rätt fina bilder ändå. Får gärna sällskap.

Hej!

Jo, november är fatiskt rätt stressig för mig med! Jag hänger Gärna på en street foto! :)

Vi kan väl höras igen n är de närmar sig 10 dec. vVi är ju 4 på den här "tråden". vore kul om vi alla kunde ses!

Hej hej, vad säger ni om en fototräff snart?

Från och med nästa vecka kan jag måndagar och lördagar (eller vardagsförmiddagar).

Nån som har nån kul idé?

/Elin

Hej hej

Jag kan många lördagar men inga förmiddagar! Så en Lördag vore skoj! Jag har ingen Toppen ide just nu... men istället för julshopping.. kanske bara shopping?

Är öppen för de mesta som sagt. Ska vi föreslå något datum?

Hej!
Jag hakar gärna på, lördagar är bra. Föreslår den 29e Jan em på stadsbiblioteket, fritt fram för förslag.
/Anders

Va kul, har kikat på era sidor och ni tar ju jättefina bilder!!! Lovar kommentera mer nästa gång jag är inne :) det är ju det som utvecklar mest (har jag insett). Läser just nu en distanskurs på Jönköpings högskola om visuell kommunikation och digital bildbehandling, där kommenteras det friskt!

Jag ska kolla om en kompis till mig vill följa med också. Jag har tyvärr en tid att passa till cirka halvfyra vilket är på eftermiddagen, hur ser det ut för er vid 12-13 tiden!? Det verkar ju bli riktigt bra väder också.
/Anders

Jag kan tolv eller ett eller egentligen när som helst på lördagen.

Det är ju sista dagen på Hindersmässan, så kanske kan man få några spännande bilder ur vimlet. Jag var på stan en sväng i dag och rastade kameran, försökte fånga sockervadd och ballonger, men fick avbryta för att inte förfrysa avtryckarfingret.

Skrev just följande mail till er som lämnat er mailadress:

Hej!

Vet inte om ni alla sett de senaste dagarnas prat på Fotosidan, men vi hoppas på en träff i morgon lördag runt 12 eller 13. Mitt förslag är lite fotograferande på Hindersmässan, men dyker bättre idéer upp så är jag på.

Klicka på "Svara alla" eller kika in på Fotosidan och skriv där.

/Elin

0722-40 30 50

Det blir bra 12:30, vi kan väl ses vid tidningsavd. slår mig ner där om jag inte ser någon fotokompis innan dess. Blå mössa svart jacka & rygga. Ska bli kul att ses!

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar