ANNONS
Annons

Fotokalender

Produkter
(logga in för att koppla)

hdagerus

Ny medlem
Hejsan,

Är det någon som vet ett bra ställe online där man kan skapa sin egen kalender med egna foton?

Vänligen,
Helen

Annars är det ju sånt som är kul och väldigt enkelt att görsa själv med t.ex. PSE, som har färdiga mallar. Det har gjort några gånger, och skrivit ut på enklare fotopapper. Sen tog jag bunten och knallde in på ett lokalt repro, som fixade ringbindningen med hängare och allt medan jag väntade för nån tjuga.

Per

Kan man få liv i tråden igen?
Crimson tar 295 för kalender i 30x45 samt 40 för ringbindning. Finns några andra förslag förutom att göra den själv? (tidsbrist)
Det är ju inte så dyrt men om man vill ha 6 st så drar det iväg.

Ingen som kan eller vill rekomendera ett alternativ med ev andra priser. Lite intressant att om man beställer fler än en så skulle kanske priset kunna ligga lägre på "kopiorna".

Re: proprint

matissen skrev:
Hej

Vi på proprint kör kalendrar för kampanjpriset 189kr / st fram till och med 15:e november. Kan det kanske vara något?

www.proprint.se

Tack Mathias, men det var ju A4 och priset ligger väldigt nära Crimson.
Dessutom ligger ert ordinarie pris för A4 kalender på samma pris som en 30x45cm kalender hos Crimson!

Gör ni 30x45?

Hej !
finns ett labb i Hörby som är jätteduktiga . www.klarinders.se

De gör kalendrar som är jättefina tycker jag! pris exempel är tex

A3 249 kr

A4 1 st 159 kr

2-4 st 149 kr osv...

Ser ut som det ändå är ett rimligt pris hos Crimson då. Dessutom ger de mig stora möjligheter att styra hur ajg vill ha det. Tack för hjälpen.
Mats

Fotokalender 2011 - var?

En bump för den här tråden! Ska som många andra småbarnföräldrar beställa en fotokalender (eller rättare sagt flera stycken) nu till julafton, och det börjar bli lite smått bråttom att välja var man ska trycka den. Är det någon som har några fler tips förutom dem i listan här? Googlade lite och såg denna sida om fotokalender som ska göra ett slags test av flera olika leverantörer, men jag vet inte om jag hinner vänta på det. Förra året beställde jag från Extrafilm.se, eller Smartphoto.se som du nu heter, men skulle gärna vilja testa någon annan i år. Förslag?

Jag hämtade just min kalender i A3 hos Japanphoto , det gick på 180:- inkl allt. Tryck på blankt snyggt papper. Jag är jättenöjd.

På proformat har vi ett något mattare "satin" papper.
Den stora fördelen är att den är lättare att anteckna i än blanka.
195kr / st för A3.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar