ANNONS
Annons

Fotointresserade i Stockholm med närområde

Produkter
(logga in för att koppla)

amyla

Avslutat medlemskap
Börjar känna mig isolerad med mitt fotograferande och tänkte kolla om det finns någon/några som är intresserade av att träffas. Tema, teknik etc är inte det viktigaste: utan jag vill åt den sociala biten. Jag är mycket road av fotomanipulationer och kan knappt låta bli att gå in och efterarbeta mina bilder i photoshop. Vore jättekul om någon/några kände sig manade att höra av sig och det är inte nödvändigt att ni delar mitt manipulera-intresse. =)

Ja, bra förslag.
Det dyker ju ibland upp inlägg där någon vill ha sällskap på en fotorunda, men jag har alltid varit upptagen med annat.
Så, jag är gärna med och bryter isoleringen.

Håller med, det är kul att manipulera bilder :D Vi har även varit några här i Stockholm som har fotat lite ruckel tillsammans. Det har varit ganska skoj. Försöker hitta fler objekt som man kan plåta tillsammans.

Coolt... förslag på tid för träff??? Hoppas att jag har tid bara så är jag määää.

;-)

Jag och/eller (småbarnsföräldrar, ni vet) "frugan" hänger också gärna med. ;-) Oavsett om det är fototräff/utflykt eller bara fotosidan-socialt.

Vad sägs om att vi spikar en tid på lördag då och hoppas på att vädret blir lämpligt fint??

Vi är två som också gärna hänger med om tid och tillfälle gives - både på 'fotoexpeditioner' och sociala träffar! Bra initiativ..

Jag har ofta svårt att komma ut och plåta på egen hand, så jag är helt klart intresserad utav något.

//Robban

Jag är intresserad om det infaller så att jag har tid.

Om någon föreslår en specifik plats och tid för någon gemensam aktivitet så kommer folk säkert att hänga på.

Lägg upp det här så blir det bokningsbart

Jag är gärna med också :)

Allt ifrån pubrunda till avancerat fotosnack.

Jag är nyinflyttad och lär gärna känna nya människor...

greken skrev:
Vad sägs om att vi spikar en tid på lördag då och hoppas på att vädret blir lämpligt fint??

Åtminstone för oss funkar så kort framförhållning tyvärr lite dåligt.

Kan man föreslå söndag 22/5 eller 29/5, kanske? Söndagar brukar funka bättre än lördagar, på våren brukar allas lördagar vara bokade månader i förväg.

dl_4711 skrev:
Åtminstone för oss funkar så kort framförhållning tyvärr lite dåligt.

Kan man föreslå söndag 22/5 eller 29/5, kanske? Söndagar brukar funka bättre än lördagar, på våren brukar allas lördagar vara bokade månader i förväg.

Vi kan väl låta trådskaparen få tycka till.

Dessutom är det ju inget som hindrar mer än en träff :)

KjellF skrev:
Vi kan väl låta trådskaparen få tycka till.

Dessutom är det ju inget som hindrar mer än en träff :)
Ja jisses - här är man unplugged för en gångs skull och så missar man en helt fantastisk respons! Vad _jättekul_ att så många 08-or är intresserade!!!

Jag håller med om att söndagar antagligen är litet lättare att träffas och att den 22 kanske skulle funka då vi då har litet framförhållning? Nu är jag inte så bevandrad på fotosidan, men har visst läst någonstans att det går att lägga upp specifika träffar på någon annan konfa? Ska jag/vi göra det så kanske vi får in än mer folk samt förslag på mötesplats (om någon varit så entusiastisk att h*n redan gjort det är det ju toppen). Förhoppningsvis kan vi ju alla knyta band så att fler träffar blir aktuella: ibland är det ju rätt kul att inte fota helt solo.

Igen: jättekul med responsen! Tjoho, vad kul det kommer att bli! =D

Placeboworks skrev:
Håller med, det är kul att manipulera bilder :D Vi har även varit några här i Stockholm som har fotat lite ruckel tillsammans. Det har varit ganska skoj. Försöker hitta fler objekt som man kan plåta tillsammans.
Ah - din sida har jag varit in och kollat en del på. Mycket, mycket, mycket vackra miljöer. Kanske kan anlita dig som guide till något ruckel? =)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar