Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fotointresserade i Östersund?

Produkter
(logga in för att koppla)

Arlemo

Aktiv medlem
Har precis flyttat till Östersund och har sett att det finns många medlemmar på Fotosidan från härifrån.

Finns någon aktiv fotoklubb här?

Är det någon i trakten som är intresserad att träffas för exkursion, utbyte av erfarenheter eller liknande?

Vore kul!

M v h
Tomas

Arlemo skrev:
Har precis flyttat till Östersund och har sett att det finns många medlemmar på Fotosidan från härifrån.

Finns någon aktiv fotoklubb här?

Är det någon i trakten som är intresserad att träffas för exkursion, utbyte av erfarenheter eller liknande?

Vore kul!

M v h
Tomas

Jag som just flyttat därifrån;)!!
Saknar östersund i sommartid, mysig stad.
Naturen är väl både lite typiskt Svensk och alltså lite småtråkig ibland.. Men naturen äR ALLtid i absolut närhet, även för den som bor mitt i stan.

Jag hade ett par kompisar på universitetet som jag delade fotointresset med. Många i stan som har ett aktivt fotointresse.. Alla åldrar.

Men i stort sett så är jag en enstöring som fotar helst och bäst ensammen..;)

Lycka till Thomas, i din nya stad!

MVH Niclas,

Tack Niclas!
Ja, synd att du flyttat! Egentligen är jag en ensamvarg när det gäller själva fotandet också... En kaffe eller öl kanske passar bättre...

Hej Tomas!

Satt just och funderade lite på om jag skulle lägga in något angående fotokompis i Östersund här på FS och såg att du hade lagt in en sådan blänkare helt nyligen, vilken slump. :) Det finns en fotoklubb, som jag också är aktiv i; Storsjöbygdens fotoklubb (www.storsjobygdensfotoklubb.jamtport.se) som har träff en gång i månaden med lite tävlingar och sådant. Vi håller till i gamla LT-huset (numera ABF) och har träff sista söndagen varje månad (förutom under sommaren, men den är ju ändå slut nu). Kom gärna dit, det är rätt kul med en rejäl spridning i åldrar och så. Vill du ut och fota eller dricka något (dock inte kaffe) så är jag inte alls emot sådant heller. :) Hör av dig isåfall.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar