Sonnaren
Aktiv medlem
Är det inte dags för försök till förändring av genren?
Det jag funderade kring var att så som du tänker i stort sett alla.
Och se'n knallar de ut i terränglådan och fotograferar damerna i svart vid kyrkor och ruiner och....ja, kyrkogårdar då.
Och de där bilderna har vi sett. Och sett. Och sett igen.....Gääääsp....ursäkta.
Kan det inte vara dags för ett nytt grepp??
Bilderna tendrar ju att börja bli som vykort med staffagefigurer (låt vara att de också är litet annorlunda klädda och sminkade - men i alla fall....;-)) ) Hjulet är en fantastisk uppfinning men måste ju inte uppfinnas på nytt dagligen......
Us
Det är möjligt att "man" tänker så (själv associerar jag till maskerad/halloween/barnkalas när jag ser dem men det kan vi lämna därhän).pul skrev:
....................... Själva vitsen med en möjlig/omöjlig fotosituation är ju just att man tänker på kryptor, vampyrer, kyrkogårdar samt dödskallar när man tänker på goth klädda kvinnor...lite åt Greve Dracula och han ligger ju som bekant i en kista.
..................
Vet mycket väl att det är väldigt känsligt.
Det jag funderade kring var att så som du tänker i stort sett alla.
Och se'n knallar de ut i terränglådan och fotograferar damerna i svart vid kyrkor och ruiner och....ja, kyrkogårdar då.
Och de där bilderna har vi sett. Och sett. Och sett igen.....Gääääsp....ursäkta.
Kan det inte vara dags för ett nytt grepp??
Bilderna tendrar ju att börja bli som vykort med staffagefigurer (låt vara att de också är litet annorlunda klädda och sminkade - men i alla fall....;-)) ) Hjulet är en fantastisk uppfinning men måste ju inte uppfinnas på nytt dagligen......
Us
Senast ändrad: