Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Fotografer Skaraborg träffas 2005
- Trådstartare hakanv
- Start datum
madsen1
Aktiv medlem
carpelux skrev:
Jag har semester, så jag hänger nog med.
Åker till Åmål över helgen, vi kan väl höras i början på veckan.
Bluesfestivalen?
madsen1
Aktiv medlem
AnnaKarin skrev:
Om vi inte samlas några få inomhus någonstans en regnig dag för att testa produktfoto eller stilleben.
Det är väl ingen omöjlighet. Har ju 140 kvadratmeter på teamfoto
/Adam
Erik Schalin
Aktiv medlem
Rådhusfiket den 25/8 kl.18.00
Annelie
Håkan
AnnaKarin
Erik - Jag är intresserad
Skall ngn av er till FS träff 3-4/9 i Norrahammar?
Annelie
Håkan
AnnaKarin
carpelux
Aktiv medlem
Annelie
Håkan
AnnaKarin
Christer
Håkan
AnnaKarin
Christer
Jag hade tankar på att åka men är lite osäker på om jag kan då. Nu såg jag att det var för sent att anmäla mig (17/8 senaste datum) så jag får väl stå över.Erik Schalin skrev:
Rådhusfiket den 25/8 kl.18.00
Erik Schalin
Aktiv medlem
Så länge det finns plats så kan det väl inte vara för sent.
carpelux
Aktiv medlem
Det verkar inte så, Bertil Lindgren skrev att den 17:e var sista anmälningsdag i denna tråden.
Kruxet är att det är tändsticksträffen helgen därpå, känns som man aldrig är hemma
Kruxet är att det är tändsticksträffen helgen därpå, känns som man aldrig är hemma
Erik Schalin
Aktiv medlem
Ja men han vill också få in anmälningar.
Är tändsticksträffen i Domsand i Bankeryd den 10/9?
carpelux
Aktiv medlem
Erik Schalin skrev:
Ja men han vill också få in anmälningar.
Det höll på att bli kontraproduktivt
Den är alltid den andra helgen i september, åtminstone har det varit så de senaste åren jag varit där. Jag får kolla på nätet ... Jo, denär då.
Erik Schalin
Aktiv medlem
Hmmm
Jag hade tänkt hänga upp ett par bilder för att ge bort till de som är med på bild från förra året.
Jag får köra dit en sväng.
Tack Christer
Jag hade tänkt hänga upp ett par bilder för att ge bort till de som är med på bild från förra året.
Jag får köra dit en sväng.
Tack Christer
Erik Schalin
Aktiv medlem
Skit!
Jag kan inte komma till fikaträffen imorgon.
Jag hoppas att du ringer mig Christer om du skall till Tändsticksträffen. 0392-109 70 eller 070-987 05 89
Vi kan ju alltid fotografera lite MC och varför inte en lekstund i studio med studioblixtar.
Jag kan inte komma till fikaträffen imorgon.
Jag hoppas att du ringer mig Christer om du skall till Tändsticksträffen. 0392-109 70 eller 070-987 05 89
Vi kan ju alltid fotografera lite MC och varför inte en lekstund i studio med studioblixtar.
AnnaKarin
Aktiv medlem
Surö
Jag tänker föreslå en liten tur ut i naturen för att fotografera som omväxling till fikaträffarna.
Surö bokskog: Här finns både fin bokskog, stränder, blommor och fåglar allt efter säsong. Ett toppenställe för en fotoutflykt. Lagom stort är det också. Ligger längs väg 26 mellan Sjötorp och Gullspång.
Kom med förslag på dag och tid.
Jag tänker föreslå en liten tur ut i naturen för att fotografera som omväxling till fikaträffarna.
Surö bokskog: Här finns både fin bokskog, stränder, blommor och fåglar allt efter säsong. Ett toppenställe för en fotoutflykt. Lagom stort är det också. Ligger längs väg 26 mellan Sjötorp och Gullspång.
Kom med förslag på dag och tid.