Advertisement
Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fotografer Skaraborg träffas 2005

Produkter
(logga in för att koppla)
Håkan och jag funderar på att ta en tur till Hornborgasjön på tisdag 12/7 på morgonen/förmiddagen. Hur har ni andra det ?
Är det semester nu eller jobbar ni ?
Hör gärna av er om ni kan och vill hänga med.

Jag har semester, så jag hänger nog med.
Åker till Åmål över helgen, vi kan väl höras i början på veckan.

Jag har fått ont i en häl, så jag får se om jag kan hänga med. Just nu kan jag inte köra bil i alla fall, men det är ju ett par dagar kvar till tsidag, så vi får höras på måndag kväll.

/Håkan

...inflammation i foten, stoppar vidare fotoäventyr för en tid framåt för min del tyvärr...

/Håkan

Hoppas att ni haft en härlig sommar och semester ! Håkan och jag är foto/fikasugna.
Vi tänkte träffas på Rådhusfiket den 25/8 kl.18.00

Det vore kul att sitta ner och planera lite fotoäventyr som vi kan ge oss ut på under hösten
Annelie :)

Jag kommer! Hmm, vänta ända tills den 25:e.....finns det någon som vill ut och fota lite innan dess? Jag har semester så jag kan nästan när som helst.

Jag är ledig på torsdag den 18/8 .De andra dagarna jobbar jag sent, och till helgen åker jag till västkusten.

Senast ändrad:
Rådhusfiket den 25/8 kl.18.00

Annelie
Håkan
AnnaKarin

Erik - Jag är intresserad

Skall ngn av er till FS träff 3-4/9 i Norrahammar?

Annelie
Håkan
AnnaKarin

Erik - Jag är intresserad
Christer

Erik Schalin skrev:
Rådhusfiket den 25/8 kl.18.00
Skall ngn av er till FS träff 3-4/9 i Norrahammar?
Jag hade tankar på att åka men är lite osäker på om jag kan då. Nu såg jag att det var för sent att anmäla mig (17/8 senaste datum) så jag får väl stå över.

Det verkar inte så, Bertil Lindgren skrev att den 17:e var sista anmälningsdag i denna tråden.
Kruxet är att det är tändsticksträffen helgen därpå, känns som man aldrig är hemma :)

Hmmm
Jag hade tänkt hänga upp ett par bilder för att ge bort till de som är med på bild från förra året.

Jag får köra dit en sväng.
Tack Christer

Skit!
Jag kan inte komma till fikaträffen imorgon.

Jag hoppas att du ringer mig Christer om du skall till Tändsticksträffen. 0392-109 70 eller 070-987 05 89

Vi kan ju alltid fotografera lite MC och varför inte en lekstund i studio med studioblixtar.

Surö

Jag tänker föreslå en liten tur ut i naturen för att fotografera som omväxling till fikaträffarna.

Surö bokskog: Här finns både fin bokskog, stränder, blommor och fåglar allt efter säsong. Ett toppenställe för en fotoutflykt. Lagom stort är det också. Ligger längs väg 26 mellan Sjötorp och Gullspång.

Kom med förslag på dag och tid.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar