Annons

Fotografer Skaraborg träffas 2005

Produkter
(logga in för att koppla)
Erik Schalin skrev:
Skit!
Jag kan inte komma till fikaträffen imorgon.

Jag hoppas att du ringer mig Christer om du skall till Tändsticksträffen. 0392-109 70 eller 070-987 05 89

Vi kan ju alltid fotografera lite MC och varför inte en lekstund i studio med studioblixtar.
Ja visst ja
Den 10/9 borde det vara fältskjutning i Bankeryds FK. Men dagen är ju lång...

Erik Schalin skrev:
fikaträffen imorgon.

Jag hoppas att du ringer mig Christer om du skall till Tändsticksträffen. 0392-109 70 eller 070-987 05 89

Vi kan ju alltid fotografera lite MC och varför inte en lekstund i studio med studioblixtar.
Jag tänker åka dit på fredagen den 9/9 och sedan hem på söndag 11/9. Det blir nog inte så mycket fotande för min del (däremot kanske en del festande :)). Vi får väl höras.

Re: Surö

AnnaKarin skrev:
Surö bokskog: Här finns både fin bokskog, stränder, blommor och fåglar allt efter säsong. Ett toppenställe för en fotoutflykt. Lagom stort är det också. Ligger längs väg 26 mellan Sjötorp och Gullspång.

Kom med förslag på dag och tid.

Jag hänger gärna med. Kan i princip vilken dag som helst, bara det blir på sen eftermiddag / kvällstid. Säg efter 15:00 så är det ok för mig.

Marabou skrev:
Hoppas att ni haft en härlig sommar och semester ! Håkan och jag är foto/fikasugna.
Vi tänkte träffas på Rådhusfiket den 25/8 kl.18.00

Jag får be om ursäkt att jag inte kom, hade för mig att det var den 29:e som gällde :-(

Kom ni fram till något?

Nja, inte på Rådhusfiket för jag kunde inte hitta parkeringsplats pga alla avstängningar inför matfestivalen. Tack Annelie för the och macka och fototjat. :)

(Ps. Ni har en jättemysig lägenhet.)

...om någon skulle se detta och har lust att hänga på, så tar vi en fika kl 14:30 idag (Rådhuskonditoriet Skövde).

Vill ni fika på nån annan tid, lägg gärna in ett förslag...

:) Håkan

Nu var det bra länge sedan vi sågs.
Är det några av er som vill och har tid att träffas på Rådhusfiket igen ?
Förslag: Tisdag den 15 November Kl.18:00 ?
(Veckan innan åker jag till Norge)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar