Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Fotografer Skaraborg träffas 2005
- Trådstartare hakanv
- Start datum
hakanv
Aktiv medlem
...eftersom att jag inte kunde vara med i Lidköping, föreslår jag en ny fikarunda.
Var vill ni fika och vilken dag passar er bäst?
För min del går det bra med en
-tisdag
-onsdag
-torsdag
Var? Skövde, eller kanske Mariestad eller vad ni nu tycker denna gång?
Vi behöver ju även fundera lite mer på ett namn, så att vi kan få en egen länk på:Intressegrupper och Klubbar här på Fotosidan, eller?
Håkan
Var vill ni fika och vilken dag passar er bäst?
För min del går det bra med en
-tisdag
-onsdag
-torsdag
Var? Skövde, eller kanske Mariestad eller vad ni nu tycker denna gång?
Vi behöver ju även fundera lite mer på ett namn, så att vi kan få en egen länk på:Intressegrupper och Klubbar här på Fotosidan, eller?
Håkan
carpelux
Aktiv medlem
Man kanske skulle fota också
Jag har tänkt att åka till Vargön nästa Lördag, någon som vill åka med?
Vårträff i Vargön
Trevlig miljö och trevliga människor, kan det bli bättre?
Vårträff i Vargön
carpelux
Aktiv medlem
Re: Man kanske skulle fota också
Ingen intresserad?
carpelux skrev:
Vårträff i Vargön
Ingen intresserad?
carpelux
Aktiv medlem
AnnaKarin skrev:
Jo, jag har sett detta, fast jag har lite för mycket måsten nu i maj så jag hinner inte.
Vet du inte AnnaKarin att det viktigaste måstet är att ha roligt
Skämt åsido, ville bara pusha upp tråden lite.
hakanv
Aktiv medlem
...måste tyvärr avstå, men gärna nån annan utflykt, någon annan dag framöver. Har planerat att åka till Forsvik nån dag när vädret tillåter, om nån vill hänga med...
Kanalen är ju öppen för slussande, och miljön o naturen där är fantastisk för fotande...
En fika på rådhuset vore väl inte så dumt det heller, och det är ju garanterat roligt
/Håkan, som gillar att roa sig...
Kanalen är ju öppen för slussande, och miljön o naturen där är fantastisk för fotande...
En fika på rådhuset vore väl inte så dumt det heller, och det är ju garanterat roligt
/Håkan, som gillar att roa sig...
hakanv
Aktiv medlem
Tänkte dra ut och fota vid Hornborgarsjön på torsdag 9 juni efter kl 13.00 nån gång.
Nån som vill följa med? det var ju ett tag sedan vi träffades. Var där häromdagen, och det är ju fortfarande fullt med fåglar av alla sorter, som bara väntar på oss
Ett bra ställe fota på är vid informationsanläggningen Hornborga Naturum, där man även kan fika mellan kl 11-18...
/Håkan
Nån som vill följa med? det var ju ett tag sedan vi träffades. Var där häromdagen, och det är ju fortfarande fullt med fåglar av alla sorter, som bara väntar på oss
Ett bra ställe fota på är vid informationsanläggningen Hornborga Naturum, där man även kan fika mellan kl 11-18...
/Håkan
Senast ändrad:
Erik Schalin
Aktiv medlem
Näpp
Nu är det bara köksrenovering i huvudet, ja och så väntan på den nya leksaken.
Mycket mörkrumsarbete inför augustitävlingar.
Annelie, men va sjutton jag tyckte att jag kände igen dig i ditt album. Ja nu vet jag ju varför. Klart att det inte var du på MC-träffen.
Ska någon åt Mullsjö-hållet i sommar så hoppas att jag ni hör av er. Det finns en hel del fin natur i gammelskogen runt Ryfors.
Om jag inte är nedkladdad med färg eller har ett kökskåp i näven så borde jag kunna trolla fram en kopp kaffe.
070-987 05 89
Jag står i boken också.
Nu är det bara köksrenovering i huvudet, ja och så väntan på den nya leksaken.
Mycket mörkrumsarbete inför augustitävlingar.
Annelie, men va sjutton jag tyckte att jag kände igen dig i ditt album. Ja nu vet jag ju varför. Klart att det inte var du på MC-träffen.
Ska någon åt Mullsjö-hållet i sommar så hoppas att jag ni hör av er. Det finns en hel del fin natur i gammelskogen runt Ryfors.
Om jag inte är nedkladdad med färg eller har ett kökskåp i näven så borde jag kunna trolla fram en kopp kaffe.
070-987 05 89
Jag står i boken också.