Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fotograf sökes till bröllop

Produkter
(logga in för att koppla)

Jeviola

Avslutat medlemskap
Hej

Detta riktar sig främst till unga fotografer verksamma i södra skåne.
Jag jobbar som fotograf i Malmö och har blivit tillfrågad om jag vill fotografera ett bröllop den 21 augusti.
Jag kan inte den dagen och undrar om det finns någon duktigt fotograf på Fotosidan som kanske är intresserad av att ta på sig uppdraget.

Dagen ser ut som följande:

Vigsel-bilder skall tas i kyrkan klockan 17,00
Efter det följer porträttbilder på brudparet vid stranden, (nära kyrkan)
Här har bruden bett om något "snabbt" och med det menar hon: småbildskamera och befintligt ljus.

Efter det dokumentära bilder på festen. Gäster, dans och middag.
Erfarenhet av fest dokumentation är ett plus.
2000kr är budet.

Maila mig om ni är intresserade.
[email protected]
 
Vem kan göra ett sådant jobb för dom pengarna?.......inte ens en svartjobbare misstänker jag!

Nej 2000 är för lågt.Rent ärligt.

Jag tar 2000 kr för Vigselfotona och Bröllopsbilderna vid stranden. I det priset inkluderas 30 stycken tackkortsfoton och 4 förstoringar.Leverans inom 7 dagar.

Men det där med festfoto är inget som inkluderas för 2000 kr. Det finns ingen ekonomisk möjlighet till det. I så fall får de hyra en finnig student med en Nikon Coolpix. Att dokumentera medfestfoto är det som tar MEST tid, och det håller inte ekonomiskt.

Den 21/8 e jag ledig.Ett tag till i alla fall.

Mvh /

Niklas Wibom
www.niklaswibom.com
 
Hej igen.

Ville bara tillägga att såklart kräver detta digitalfotografering så man kommer undan materialkostnaden.