Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fotofilmer?

Produkter
(logga in för att koppla)

hailstorm

Aktiv medlem
Hejhej.
Jag har alldeles blivit förtjust i filmer innehållande fotografer där man får se lite bilder fotografen tagit och där dom snackar lite skit...

typ denna:
http://canonlensacc2007.onlinerebates.com/movie.aspx

sådana här filmer tycker jag är kanonskoj...
finns det några sådana att köpa?

(detta kan tyckas vara en helt sjukt konstig fråga men ja... intresset är genuint...).

Jajaja!! Jag vill ha alla fotografdokumentärer som någonsin har gjorts! Var kan man få tag i dom?

hailstorm skrev:
... om du tycker posten är korkad så ge fan i att svara?.. as simple as that dude.

Haha! Det där var nog det drygaste svaret jag fått! :) Och faktiskt var detta första gången som en sånt drygt svar var helt obefogat, jag menade det jag skrev i mitt första inlägg. (även om jag inser nu att det kan ha låtit som ironi)

Fotografi är min passion och således vill jag se alla filmer och dokumentärer som handlar om fotografi, ja allihopa, hade jag inte velat det så hade jag aldrig blivit så duktig som jag anser mig vara ;)

Danlo skrev:
Haha! Det där var nog det drygaste svaret jag fått! :) Och faktiskt var detta första gången som en sånt drygt svar var helt obefogat, jag menade det jag skrev i mitt första inlägg. (även om jag inser nu att det kan ha låtit som ironi)

Fotografi är min passion och således vill jag se alla filmer och dokumentärer som handlar om fotografi, ja allihopa, hade jag inte velat det så hade jag aldrig blivit så duktig som jag anser mig vara ;)

hehe ;) ok sorry...

Här har ni flera timmar "photowalking" till ert förfogande. Tycker dom är rätt bra, var (bland annat) dom som fick mig övertygad om att satsa på en EOS 5D.

vectrex skrev:
Här har ni flera timmar "photowalking" till ert förfogande. Tycker dom är rätt bra, var (bland annat) dom som fick mig övertygad om att satsa på en EOS 5D.

DU SKA HA stort stort tack Andreas! Kanonfina filmer. Thx mate! verkligen kanon.

Tydligen så är inte alla photwalking filmerna med Thomas Hawk gjorda av Michael Scoble. Här hittar ni samtliga avsnitt.

hej alla. jag har inte gett upp hoppet om att få se lite fler tips ;)

tipsfromthetopfloor.com har massor! av videopodcasts. intressanta även fast nivån är ganska låg :(

Överlag är podcasts och så alldeles för inriktade på nybörjare... men aja.

ANNONS