Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Fotobutiker i Malmø?
- Trådstartare Chewbacca
- Start datum
Chewbacca
Aktiv medlem
avrt ligger YFO?
japanfoto tycker jag inte var något att ha. inte før mig som har pentax iaf nærå men de hade halvbra utbud før canon o nikon men inte objektiv från tredjepart. vældigt få stativ med.
får væl ta bussen till mobilia någon dag. de har øppnat en stor expertbutik dær nuyligen eller?
den expertbutiken som ligger i hansakompaniet ær rent dålig
japanfoto tycker jag inte var något att ha. inte før mig som har pentax iaf nærå men de hade halvbra utbud før canon o nikon men inte objektiv från tredjepart. vældigt få stativ med.
får væl ta bussen till mobilia någon dag. de har øppnat en stor expertbutik dær nuyligen eller?
den expertbutiken som ligger i hansakompaniet ær rent dålig
Ascona75
Aktiv medlem
Mattsons foto på Hansa Companiet säljer Pentax, och kan nog ta hem en del om dom inte har det hemma för tillfället.
Har en hel del staiv med.
Men mitt tips är att ta en tur till Köpenhamn, där det finns betydligt bättre butiker, både på nytt och begagnat.
Foto C, Photografica och Njal Foto är ett par tips.
Annars har du en liten foto butik på Bergsgatan i Malmö, han har nästan bara begagnat och en hel del Pentax saker skulle jag tro.
Mvh.
Men mitt tips är att ta en tur till Köpenhamn, där det finns betydligt bättre butiker, både på nytt och begagnat.
Annars har du en liten foto butik på Bergsgatan i Malmö, han har nästan bara begagnat och en hel del Pentax saker skulle jag tro.
Mvh.
j_s
Aktiv medlem
Ascona75 skrev:
Mattsons foto på Hansa Companiet säljer Pentax, och kan nog ta hem en del om dom inte har det hemma för tillfället.
Mvh.
Butiken i HansaGallerian heter Bergströms foto. Tyvärr har jag dåliga erfarenheter av deras vilja att ta hem något som inte finns i butiken, så jag har slutat handla där. Bästa butiken i regionen är nog Mattssons i Lund, men jag är osäker på om de har så mycket Pentax.