Annons

Fotoböcker

Produkter
(logga in för att koppla)

tobake

Aktiv medlem
Vet ni några ställen på webben där man kan tillverka sina egna fotoböcker.

Jag skulle testa www.lulu.com men deras upload-tjänst av bilder funkar inte :(

Skulle behöva få boken innan jul så några förslag på andra företag skulle sitta fint.

Vi driver en fotosida sida för bl.a. fotoböcker. www.pho2home.se. Kraftfull men lättanvänd layoutprogramvara Pho2book Designer som du laddar hem och installerar (gratis naturligtvis) från hemsidan. Böcker i tre storlekar tre bindingsformat och valfritt antal sidor (24-96) och obegränsat antal bilder.Massor av layoutmöjligheter.

Titta gärna på hemsidan eller kontakta mig direkt, [email protected] för frågor. Telefon 031 822111 går också bra. Du kommer bli mycket nöjd med kvalitén det vågar jag lova, och skulle du behöva vägledning så hjälper jag dig gärna. Senaste orderdag innan jul är 10 december.

Se exempelbok här

http://pho2home.se/store/index.php?view=static&cid=book_flash

mvh
Patrik

Jag har just läst forumreglerna och insett att mitt tidigare inlägg ovan bryter mot desamma. Jag ber om ursäkt för detta. Jag borde ha läst på mer först....

OSX

Hade du haft en mac finns den funktionen inbyggd o iPhoto, blir jättefina böker.
Kanske du känner någon som har en sådan som du kan få låna en stund? :D

Bara att fylla boken med bilder o text o skicka iväg den o vänta...

Smidig fotobok

Jag har just gjort en jättebok med bilder från en halvårslång resa å är kononöjd både med resultat å mjukvaran som var lättanvänd å logisk.
(Textfunktion är skit men man kan väl inte få allt?!)
Pixopolis hette dom.

/Lotta

Hej! jag har precis beställt en bok från colormailer. Min dotter har tidigare beställt därifrån . Dock en aning knöligt eftersom klienten var på holländska liksom hela beställningen. Dock fascinerande att Hollänska (om det nu var det) är såpass enkelt att förstå.

Re: Smidig fotobok

lottaje skrev:
Jag har just gjort en jättebok med bilder från en halvårslång resa å är kononöjd både med resultat å mjukvaran som var lättanvänd å logisk.
(Textfunktion är skit men man kan väl inte få allt?!)
Pixopolis hette dom.

/Lotta

Hej Lotta, håller med om att textfunktionen är ingen höjdare... när det blir en bok till, skriv i word och formatera texten som du vill har den, sen använd copy & paste - voilá ;-)

Jag gjorde min på pixopolis, men gjorde hela layoutarbetet i adobe inDesign och sedan konverterade till rätt format, vips så har man 100% frihet :p

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar