Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Foto tävling i Metro
- Trådstartare Nekomy
- Start datum
martinh
Aktiv medlem
Citat från metros hemsida:"Genom att du skickar in dina bilder till tävlingen ger du Metro rätt att använda dina bilder i samband med Metro Photo Challenge. Bilderna ska vara fritt tillgängliga för utställningar eller andra produktioner som görs i samband med eller arrangeras av Metro Photo Challenge. Metro Photo Challenge har även rätten att publicera prisbilderna på sin webbsida samt därifrån ställa bilderna till förfogande för massmedia och sponsorer vid tillkännagivandet av tävlingsresultatet. De prisbelönade bilderna från Metro Photo Challenge får endast publiceras i samband med text kring Metro Photo Challenge-tävlingen. Prisbelönade bilder får ej användas i annonsering."
Tycker det var ovanligt raka regler, inget som tyder på att tävlingen är ett sätt att skaffa sig en stor bildbank med gratisbilder.
Tycker det var ovanligt raka regler, inget som tyder på att tävlingen är ett sätt att skaffa sig en stor bildbank med gratisbilder.
martinh
Aktiv medlem
Det går att läsa alla reglerna på metros hemsida www.metro.se klicka på "metro photo challange"
Nekomy
Avslutat medlemskap
Det jag hängde upp mig på var "Metro Photo Challenge har även rätten att publicera prisbilderna på sin webbsida samt därifrån ställa bilderna till förfogande för massmedia och sponsorer vid tillkännagivandet av tävlingsresultatet."
Förfogande för massmedia och sponsorer betyder väll att tex SonyEriksson kan använda dessa bilder i reklam syfte eller nått. Men jag tror ändå inte jag är en vinnare så
Förfogande för massmedia och sponsorer betyder väll att tex SonyEriksson kan använda dessa bilder i reklam syfte eller nått. Men jag tror ändå inte jag är en vinnare så
KGS
Aktiv medlem
Jag skickade in ett par bilder, tydligen, o glömde bort det. Igår fick jag meddelande om att en av mina bilder gått till final, 70 av 4500 bidrag turnerar runt i riket med start i Malmö i helgen, därefter Gbg o sen Hufvudstaden. Vinnarna tillkännages på fotomässan i Sollentuna i november...
www.metro.se
min bild ligger på sidan fem o heter Lejonbacken... ;-)
/kg
PS! Alla som röstar har chans att vinna fina priser...
www.metro.se
/kg
PS! Alla som röstar har chans att vinna fina priser...
timofej
Aktiv medlem
HDFS) (KGS skrev:
Fin komposition! Lycka till!
ohls
Aktiv medlem
HDFS) (KGS skrev:
Tack Timour! gissa om det var svårt att arrangera dem, eller om det var ren tur ;-)
Jag hade också glömt bort det min ligger på sidan 4 och heter flyga.
Hans-C
Avslutat medlemskap
HDFS) (KGS skrev:
yepp... tävlingen är över... nu ska röken skingras o pristagarna koras... blir det Tobias eller jag som får åka på Späckhuggarsafari??
Ok, tack KG. Sidan 4? Ska kolla om den är bra
ohls
Aktiv medlem
HDFS) (KGS skrev:
yepp... tävlingen är över... nu ska röken skingras o pristagarna koras... blir det Tobias eller jag som får åka på Späckhuggarsafari??
ja det får visa sig.
Hans Claesson:
Sök på id annars och kolla under kategorin digitalkamera:
KG har id 775
och jag har id 1363
peternilsson75
Aktiv medlem
Utskrifterna var ganska ok, skulle tro att det är strl 13*18.
De visas ju som bekant i Malmö just nu...
PN
De visas ju som bekant i Malmö just nu...
PN