Annons

Foto/fika i Göteborg

Produkter
(logga in för att koppla)
Om inget oförutsett sker hade jag tänkt mig att komma.

Hasse: Om du kommer imorgon så hoppas jag att vi kan göra upp om objektivet, maila mig i annars.

//Daniel
 
Ang. den där musikvideon med en massa kameror (250 kameror totalt, varav fåtalet är canon 60D (exakt antal okänt)).

Så är det fåtalet blixtar som blixtrar över huvud taget, gissningsvis är det enbart de 60D med blixt som faktiskt använder blixten i vissa av klippen (Matrix effekten på bandet t.ex.).
Resten av ljusskådespelet är LED lampor tejpade på olika sorters blixtars huvuden där blixtarna i sig står på olika sorters kameror.

Detta syns bra på musikvideon vid 0:37 samt 2:53 när man tittar i 1080p samt i bakom kulisserna videon.

Ändå står det på deras sida att de kontrollerar 250 kameror med blixtar för att skapa effekten och visar en hög med Canon 60D och närbilder på dessa klustrade vid utzomning i början av videon, fejk!
Dock påstår de inte att de använt 250st Canon 60D, bara "250 kameras & strobes" men de vill väl antyda något annat :)
 
Då var det dags igen!

Jag hade tänkt cykla med klubben idag men eftersom min hals tycker annorlunda får det bli fika istället. Hanna, Ulrika och Elwin kommer också vad jag förstått.
 
Jag kan tyvärr inte komma den här gången heller då jag har kursintroduktioner från tidig morgon till sen kväll. Risk finns att jag trött och törstande snubblar in vid vattenhålet längre ner på gatan efter avslutat värv, nån gång vid halv 10-tiden.
 
Efter att ha varit "frånvarande" en låååång tid så tänkte jag dyka upp i dag. Samma plats? (Kan ju hända att ni bytt,, var är det?)
 
Hej
börjar med att tacka för Planket häromveckan. Mycket trevligt att ställa ut tillsammans!

Kommer jag inte förbi senare idag, är det för att hemmet hägrade mer än att komma o smitta ner er med min förkylning. Trevlig fika på er alla.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.