Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Foto/fika i Göteborg

Produkter
(logga in för att koppla)
Tyvärr kunde jag inte dyka upp idag på grund av att jag satt på bussen från Borås vid den tiden, men nästa gång så..

/ Magnus
 
Daniel: Det som fanns i skyltfönstret på myrorna börjar säljas 15:e september kl. 10:00. De hade inga priser på objektiven, men tyvärr är jag inte ens hemma då så jag har ingen möjlighet att ens fundera på det där 70-210 som fanns där :-(
Om ingen här känner för att springa bud åt mig för att kolla? :)
 
Tänkte komma, men så var det stopp på vägen från Volvo (olycka?) så det blev att åka hem istället...
Men nästa gång så...
 
Hej, jag bor också i Göteborg. Vad är det för träffar ni brukar ha? Tid/plats?

Har ni en separat förening eller träffas ni bara spontant för att ta en fika och diskutera fotografering?

mvh Per

Hej Per!

Vi är ett gäng som har träffats i ungefär två och ett halvt år nu för att (företrädesvis) fika varannan torsdag. Emellanåt händer det att vi fotar också! ;-) Vi är ingen förening eller så, utan vem som helst är välkommen.
Nu sågs vi i torsdags, så nästa gång blir den 15 september, och vi talade lite löst om att då ses i Botaniska för foto och fika. Håll utkik här för mer info.

/Jenny
 
Jag vill gärna till Botaniska på torsdag. Får se vad Katja tycker om den saken bara. Macro är inte så kul när det blåser snålt... Men som sagt. Fika kan ju också vara trevligt. :)
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.