Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Foto/fika i Göteborg
- Trådstartare JenyJ
- Start datum
JenyJ
Aktiv medlem
Jag packar och donar inför fotoresan till USA (drar imorgon). Så jag tar mitt kaffe hemma den här gången. Ha det gott allesammans! Och kom ihåg att Nikon är precis lika bra som Canon, och vice versa, så ni behöver inte bråka om den saken :-D
Men det är baar de två som är lika bra....? ;-)
Juhani
Avslutat medlemskap
Jag dyker upp, känner för en tårta idag
Trodde jag ja... slutade sent på jobbet och det hade redan börjat bli blött så det blev tyvärr inge ork att rulla i fel riktning. Blir en "tårta" av kakor hemma istället.
Juhani
Avslutat medlemskap
Men det är baar de två som är lika bra....? ;-)
Ja, det måste vara så... för man ser inte hur bilden blev på min pentax förrän efter flera veckor/månader och inte heller kan man byta ISO så lätt, Samt rätt ofta suddigt för att den inte har autofocus...
För att inte tala om färgmättnad och vitbalans: allt blir ju bara grått!
Så jag kan inte rekommendera pentax ;-)
FlyerOne
Aktiv medlem
Haha! Så sant. Men vi som kör med Pentax, Sony, Oly, Panny eller något annat då?Jag packar och donar inför fotoresan till USA (drar imorgon). Så jag tar mitt kaffe hemma den här gången. Ha det gott allesammans! Och kom ihåg att Nikon är precis lika bra som Canon, och vice versa, så ni behöver inte bråka om den saken :-D
Precis vad jag också frågade mig...Men det är bara de två som är lika bra....? ;-)
Fast Björns utsaga gäller ju enbart för Nikon och Canon, och säger ingenting alls om att
1) alla de andra också är precis lika bra som dessa båda
2) eller ifall N och C skulle vara bättre än de övriga
3) eller ifall de är sämre än alla de andra, helt enkelt ,,,