Annons

Foto/fika i Göteborg

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag är redan på plats och laddar batteriet på kameran :)
Har paxat standard bordet ifall fler ordspelare skulle råka dyka upp innan 17.
 
Fotofikavänner!

Förra gången vi fikade, flaggade jag för Glögg och tilltugg hemma hos oss. Tyvärr har det kört ihop sig med jobb, så Jag bjuder in till "Julgransplundring" den 19/1-2012 kl. 17.00 i stället.

Anmälan/ avisering om närvaro görs enklast genom att maila mig här på fotosidan, så bekräftar jag med adress och portkod!

Med önskan om en riktigt God Jul och ett gott Nytt År !!!

Väl mött hemma hos oss nästa år!!!!

Hasse
 
blir det något fotofika på Cello?

Jag undrar lite mitt i allt julstöket! Är det någon som har tänkt sig att dyka upp imorgon? Visst skulle det gå fint att avrunda julklappsbestyren med en fika innan hemfärd tycker jag - men vad tycker ni andra.
 
Jag kommer kopiera Peter's svar för att nu är det för mycket annat julrelaterat att göra innan Julafton så jag kommer hålla mig hemma.

Men God Jul & Gott Nytt År allihopa så ses vi nog 2012. :)

/ Magnus
 
Nej, hur goda intentioner jag än hade så får jag nog ta och hoppa över fika imorgon. Men ditt förslag, Hasse, låter synnerligen trevligt, så det ska jag nog kunna få med Björn på också! :)

Ha en riktigt underbar jul, alla fotovänner!
 
GOD JUL alla fotofikakompisar,
å Gott Nytt FotoÅr.
Vi ses på andra sidan Nyåret.
Hoppas att en o annan hård klapp då kommit med
 
På't igen!

Jaha, då är det väl dags igen? Hanna och jag tänkte nog dyka upp om inte släktingarna på besök blir alltför försenade.
 
på trettondagsafton???

Fotofika är ju alltid trevligt! Men imorgon är det trettondagsafton så hur många kommer då?
Och så kan jag passa på att önska en god fortsättning.
 
Med lindrig jetlag och allt annat än lindrig arbetsbörda är chansen mycket liten att jag dyker upp. Men vi ses när vi ses!
 
Fika torsdag 19/1?

Hej!

Antar att det blir fika nu på torsdag den 19 eftersom det är vecka 3 och ojämn vecka. Var och när blir det i så fall detta?

Ledsen att jag bara varit med en gång, men har tyvärr haft mycket annat att tänka på, som det kan bli ibland.

Men skall försöka komma på torsdag.

mvh Per
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.