Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Foto/fika i Göteborg
- Trådstartare JenyJ
- Start datum
Hasse Carlbrand
Aktiv medlem
Fotofikavänner!
Förra gången vi fikade, flaggade jag för Glögg och tilltugg hemma hos oss. Tyvärr har det kört ihop sig med jobb, så Jag bjuder in till "Julgransplundring" den 19/1-2012 kl. 17.00 i stället.
Anmälan/ avisering om närvaro görs enklast genom att maila mig här på fotosidan, så bekräftar jag med adress och portkod!
Med önskan om en riktigt God Jul och ett gott Nytt År !!!
Väl mött hemma hos oss nästa år!!!!
Hasse
Förra gången vi fikade, flaggade jag för Glögg och tilltugg hemma hos oss. Tyvärr har det kört ihop sig med jobb, så Jag bjuder in till "Julgransplundring" den 19/1-2012 kl. 17.00 i stället.
Anmälan/ avisering om närvaro görs enklast genom att maila mig här på fotosidan, så bekräftar jag med adress och portkod!
Med önskan om en riktigt God Jul och ett gott Nytt År !!!
Väl mött hemma hos oss nästa år!!!!
Hasse
photoper
Medlem
Fika torsdag 19/1?
Hej!
Antar att det blir fika nu på torsdag den 19 eftersom det är vecka 3 och ojämn vecka. Var och när blir det i så fall detta?
Ledsen att jag bara varit med en gång, men har tyvärr haft mycket annat att tänka på, som det kan bli ibland.
Men skall försöka komma på torsdag.
mvh Per
Hej!
Antar att det blir fika nu på torsdag den 19 eftersom det är vecka 3 och ojämn vecka. Var och när blir det i så fall detta?
Ledsen att jag bara varit med en gång, men har tyvärr haft mycket annat att tänka på, som det kan bli ibland.
Men skall försöka komma på torsdag.
mvh Per