hehe, jasså du menar den typen av reaktion... jo, den är la förstålig.. jag fegar lite o brukar ev klappa olika beroende på vilken läktare jag står vid
Tycker de flesta gästande supportrar skött sig bra, den enda gången jag blev irriterad var på en match med få besökare, tror det var mot gefle o höstas, då släppte elfsborg in en massa borås kids för o fylla upp platserna på ålgårdsläktaren... satt lugnt o stilla o fotade, men har aldrig fått så många kapsyler, burkar o spottloskor på mig som då
I går var det en malmöit som skrek: -Vilken jävla ful mössa! jag bara tittade upp o log
hörde honom skratta tillbaka
håller med om trevliga vakter, tycker de generellt verkar ha bra attityd mot oss fotografer! Det enda var väl i höstas en viss 5:e november då slutsignalen gick och polisen tyckte jag skulle stå kvar mellan dem och inrusande elfsbogsklacken.. det tyckte INTE jag
När jag sen såg hela pressdrevet inne på plan, så passade jag på att smita in när Polisen tittade åt ett annat håll, de hade fullt upp med supportrarna ändå..
edit: Tack för tipset om svenskafans