Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fota vecka 22??

Produkter
(logga in för att koppla)

TommyBanzz

Aktiv medlem
vet att många av er haft kul och fotat hela helgen, men för oss andra stackare som jobbat tänkte jag höra om någon har tid under nästa vecka??
jag kan i lite när som, tog ledigt nämligen. ;)
maila mig eller skriv här om ni är intresserade...
jag bor i stockholm.

//tommy
 
Senast ändrad:
vet att många av er haft kul och fotat hela helgen, men för oss andra stackare som jobbat tänkte jag höra om någon har tid under nästa vecka??
jag kan i lite när som, tog ledigt nämligen. ;)
maila mig eller skriv här om ni är intresserade...

//tommy

Klart vi kan fota i veckan. Ska vi ses utanför domkyrkan på tisdag klockan 12:00?

TT
 
Ska tyvärr jobba hela veckan =( Men på lördag lutar det åt att glida runt å fota Stockholm marathon
 
Maran är given!
Jag kommer vara runt Slussen som vanligt. Vore kul om vi blir ett gäng där också!
=)
 
Jag hade tänkt att dra ut ikväll runt 19 och fota lite, helst någongstans i innerstaden längs vattnet eller något..

Vädret verkar inte bli bra(kanske klarnar upp?) men om det är någon som har lust att hänga med så skriv här... ;)
 
Ja det tror jag, fast vi kanske ska säga en senare tid 19-19:30 eller något?
Vart ska vi mötas då iså fall?

Jag är ledig hela dagen imorgon (tentorna är slut :)) så vi kan eventuellt köra då istället.
 
Senast ändrad:
Såg det lite sent, tyvärr..
Jag ska ut lite senare idag, runt 16-18 kanske. Haka på om du har lust :)
 
Jag ska ut kl 18:30, tänkte gå skeppsholmen runt eller något i innerstaden (förslag?)...
Om någon har lust så kan ni skriva här...
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.