Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
<fota i globen?
- Trådstartare gybi
- Start datum
skogsbaronen
Aktiv medlem
Snabb slutartid är det som gäller.
Tycker du att bruset är tillräckligt lågt på iso1600, änvänd det.
En bild med rörelseoskärpa är ju betydligt sämre än en skarp bild med lite mer brus. Chansa mao inte med för kort tid.
Sportläget har auto-iso. Då kommer kameran välja ett så lågt iso som möjligt, men inte så lågt att tiden blir kortare än den tid du valt.
Beror lite på hur mörkt det är, men märker du att det blir korta tider (med risk för rörelseoskärpa) rekommenderar jag att köra på "A". Ställ in största bländare och välj så hög iso att tiderna blir bra.
Med ditt objektiv bör du ligga över 1/320s. Helst 1/500 om det går.
Blixt tror jag inte på. Du måste vara väldigt nära för att det ska fungera.
Lycka till!
Tycker du att bruset är tillräckligt lågt på iso1600, änvänd det.
En bild med rörelseoskärpa är ju betydligt sämre än en skarp bild med lite mer brus. Chansa mao inte med för kort tid.
Sportläget har auto-iso. Då kommer kameran välja ett så lågt iso som möjligt, men inte så lågt att tiden blir kortare än den tid du valt.
Beror lite på hur mörkt det är, men märker du att det blir korta tider (med risk för rörelseoskärpa) rekommenderar jag att köra på "A". Ställ in största bländare och välj så hög iso att tiderna blir bra.
Med ditt objektiv bör du ligga över 1/320s. Helst 1/500 om det går.
Blixt tror jag inte på. Du måste vara väldigt nära för att det ska fungera.
Lycka till!