Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Forumet uppgraderat

Produkter
(logga in för att koppla)
Tyvärr har du fel

Får inga mail alls, har drygt 2800 bevakningar står det.

Under forumverktyg finns bara Avregistera bevakning

Vilket skulle tyda på att man har bevakning, men det funkar inte.

Det enda som funkar e de trådar jag nu gått in i o begärt bevakning, denna och en till.


Resten e kaupp


Alla forum-/trådbevakningar är konverterade, du hittar dom i din forumprofil http://www.fotosidan.se/forum/usercp.php

För att bevaka ett forum går man till ett forum då hittar man bevaka detta forum i menyn forumverktyg. Samma prinip för trådar.

-Thomas
 
Senast ändrad:
F-n, jag läste inte ditt brev ordentligt. Jag läste det som om du inte fick några brev. Att du bara får vissa verkar mäkligt.

Är det flera som ha samma problem ?

Ge mig ett exempel på en tråd du bevakar, som du inte fått brev om.


-Thomas
 
Jag sökte efter en tråd jag läst tidigare, och skrev ett inlägg i den. Därefter gick jag till "lista nya/olästa" som jag brukar när jag läser forumet. Men där fanns inte mitt senaste inlägg. Varför inte? Nya inlägg i en gamml tråd ska väl som tidigare föra upp den tråden överst på "nya/olästa", eller?

EDIT: Inte heller detta inlägg landar bland "nya/olästa" ser jag. Är det nån slags utfrysning av mig månne ;-) Eller ska man inte kunna se sina egna inlägg i den listan?

EDIT2: OK, börjar fatta. Loggade in med tjejens konto och kundese mina inlägg då de för henne är nya och olästa. Med "nya/olästa" menas nu alltså verkligen "nya/olästa". Konsekvent. Inte alls som förr. Kommer dock ta tid att vänja sig vid men det kanske blir mer flyt på detta sätt.
 
Senast ändrad:
Vart har alla gamla inlägg tagit vägen?

När jag kollar på min historik så kan jag bara se de senaste 500 inläggen. Det borde finnas drygt 1000 totalt, så var kan resten befinna sig någonstans?
 
No Words...

Trevlig uppgradering, men pyssligt på tex "No Words", tidigare kunde man sätta en punkt, ladda upp sin bild, men nu måste man skriva minst 10 tecken/punkter innan man kan svara :-(

/B
 
Gamla = bättre

Personligen så gillar jag inte alls den nya utseende här på forumet. Som de andra påpekade för mycket vit. För oklara linjer som delar upp ämnen osv. Den gamla utseende var klart snyggare!
 
Senast ändrad:
Instinktivt tycker jag bättre om det gamla, det var mer lättläst. Tycker de grå fälten är lite störande. Men det kan vara en vanesak.

Det jag helst skulle vilja ha tillbaka är att det riktiga namnet står med i citeringar, inte bara användarnamn.

Och för att klaga lite mer tyckte jag om att länken för att prenumerera på trådar fanns längst ner på sidan, inte högst upp.
 
Jag upptäckte en synnerligen störande sak. Man kan inte använda en viss bild i en forumtråd mer än en gång. Detta är fullständigt idiotiskt eftersom man kan ha en exmpelbild på brus eller liknande som passar i flera trådar, men då kommer följande beskäftiga rad upp:

"Uppladdningsfel
Du har redan bifogat denna fil i ämnet:"

...följt av tråden där man använde bilden förra gången. Det vore bra om man själv får bestämma vilka bilder man ska ladda upp.
 
Jag upptäckte en synnerligen störande sak. Man kan inte använda en viss bild i en forumtråd mer än en gång. Detta är fullständigt idiotiskt eftersom man kan ha en exmpelbild på brus eller liknande som passar i flera trådar, men då kommer följande beskäftiga rad upp:

"Uppladdningsfel
Du har redan bifogat denna fil i ämnet:"

...följt av tråden där man använde bilden förra gången. Det vore bra om man själv får bestämma vilka bilder man ska ladda upp.

Tack för feedbacken. Vi får kika på hur vi justerar det.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.