Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fokusera manuellt

Produkter
(logga in för att koppla)
Vi kommer nog inte längre där men att det skulle vara en smaksak håller jag inte med om. En sökare kan aldrig vara för stor & ljus & jag ska tillägga att KM-sökaren inte på nåt sätt är bra jämfört med det jag är van från analoga hus.

För övrigt så är ju sökaren inget problem för användaren om han/hon är nöjd...

//Larsa

Jag sa aldrig att jag tyckte sökaren var så mycket ljusare och större, för det tycker jag inte den är :) Men jag håller med, vi kommer aldrig vinna diskussionen någon av oss. Och det viktigaste är ju att man är nöjd (vilket man iof aldrig är heller). Och jag kan lätt säga att en i mina ögon bra kamera skulle vara en korsbefruktning av 7d och 20d, eftersom dom i mångt och mycket kompletterar varandra perfekt i bra egenskaper. Men nu är vi off topic :)

casting skrev:
en i mina ögon bra kamera skulle vara en korsbefruktning av 7d och 20d, eftersom dom i mångt och mycket kompletterar varandra perfekt i bra egenskaper.

Den kameran köper jag omgående! -:)

//Larsa

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar