eatfrog
Aktiv medlem
festfotografen skrev:
Fast varför tar du upp det då ?
För att påvisa att jag inte håller med henne. Om någonting.
/Henri
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
festfotografen skrev:
Fast varför tar du upp det då ?
ariadne skrev:
fast som sagt; man kan fråga sig varför begreppet finns. det känns väldigt otänkbart med en liknande artikel och ett liknande upplägg som handlade om "killfotografering"
eatfrog skrev:
För att påvisa att jag inte håller med henne. Om någonting.
/Henri
festfotografen skrev:
Och det gör man genom att kalla dom idiotiska ?
eatfrog skrev:
Du lär dig snabbt.
/Henri
Jag tycker att den krönikan var alldeles lysande!eatfrog skrev:
Rättning, hon skriver i expressen.
(http://www.kvp.se/index.jsp?a=130725)
Skugge är helt ute och cyklar, som alltid. Hon måste vara den mest idiotiska "feministen" jag känner till, men det ska vi inte gå in på då det inte hör till ämnet.
/Henri
Alltså, kommer en "gubbe" fram och vill plåta en 18-årig tjej indränkt i babyolja är det helt berättigat att tänka att han är en snuskgubbe. Det skulle jag, om jag var tjej, utgå ifrån.Maverick skrev:
"Tjejer, ett ska ni veta, det första man ska tänka om en gubbe kommer fram och frågar om han får ta bilder är: snuskgubbe!"
Snacka om att inte fatta hur saker och ting fungerar... idiot är vad hon är. Det är hon som förutsätter att fotografen vill ta lättklädda bilder... Hela hennes avslutande del av artikeln dryper av förakt... Ganska likt många medlemmar här på FS när man tänker på det faktiskt...
ariadne skrev:
fast som sagt; man kan fråga sig varför begreppet finns. det känns väldigt otänkbart med en liknande artikel och ett liknande upplägg som handlade om "killfotografering"
ariadne skrev: