MotoCycleBoi
Medlem
Christ skrev:
Är det int en Nikon!!!!
Ser ut som en Nicanon! ;-)
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Christ skrev:
Är det int en Nikon!!!!
alcedo skrev:
Jag tror att nästa digitala proffskamera från Canon kommer att se ut så här:
...och en sak är helt säker. Det tål inte alls vatten så bra som det står i reklamen. Är hårtork bättre än torkskåp?gerhardp skrev:
Verkar som om det är en viss förskjutning i färgerna. Får även moiré om jag skjuter på ett tegeltak i direkt solbelysning med 50mm på 200m avstånd. Ganska mycket ISO-brus vid ISO400 också. Tror ni att jag skall åka in och få den justerad?
Faktum är (och detta är inget aprilskämt) att Epsons digitala mätsökarkamera har en frammatningsarm. Vad den är till för har jag ingen aning om, men det ser ganska fräckt ut:MathiasT skrev:
Fan vad schysst att den har manuell frammatning!!!
alcedo skrev:
Faktu.... Vad den är till för har jag ingen aning om, men det ser ganska fräckt ut:
http://www.dpreview.com/news/0403/04031101epsonrd1.asp
Ja, givetvis! Hmm.. borde ha tänkt på det...Bertil Lindgren skrev:
Hmmm... den spänner slutaren...
/b
Grejen på bakstycket är en översättningstabell mellan 35mm-brännvidder och motsvarande bildvinkel på R-D1:an. Det syns om du öppnar den större versionen av bilden. Den har många sköna detaljer den där kameran )forry4U skrev:
Och sen den lustiga inställningsskivan på bakstycket..för att påminna hur stort minneskort man har..eller nåt
alcedo skrev:
Grejen på bakstycket är en översättningstabell mellan 35mm-brännvidder och motsvarande bildvinkel på R-D1:an. Det syns om du öppnar den större versionen av bilden. Den har många sköna detaljer den där kameran )
gerhardp skrev:
Och nej, jag har (dessvärre) inte fått min MKII... än.
froderberg skrev:
Varken du eller jag lär få se någon kamera förrän i maj. OS och EM-fotograferna ska få först. Jag har trippelkollat detta...
Forslund skrev:
Varför så bråttom Magnus? Du tar ju bra bilder ändå