Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Felrapportering efter uppgradering 17/6
- Trådstartare clindh
- Start datum
Frekeman
Aktiv medlem
Besvarande av bildkommentarer
Hej, noterade att när man har skrivet en kommentar på en kommentar så får man sen felmeddelandet att sidan kund inte hittas, typ. Saken är den att kommentaren faktiskt registreras men tror man ju inte när man får meddelandet.
Mvh
Fredrik
Forum för rapportering av nya (och kanske gamla...) fel som uppdagas efter dagens uppgradering
Hej, noterade att när man har skrivet en kommentar på en kommentar så får man sen felmeddelandet att sidan kund inte hittas, typ. Saken är den att kommentaren faktiskt registreras men tror man ju inte när man får meddelandet.
Mvh
Fredrik
Benganbus
Aktiv medlem
Forum för rapportering av nya (och kanske gamla...) fel som uppdagas efter dagens uppgradering
Det dröjde innan min blogg kom upp på Frontsidan!
Så jag anande nog något!
Nu hoppas jag detta skall vara fixatHej, noterade att när man har skrivet en kommentar på en kommentar så får man sen felmeddelandet att sidan kund inte hittas, typ.
Benganbus
Aktiv medlem
Jag tycker i alla fall att min gamla Windows XP och Google Chrome går snabbare nu på Fotosidan...
Fixat nu, tack för rapportenJag får inte fram vilka som är ägare till tex olika kameror och objektiv i Prylavdelningen.
fredrikstenfelt
Ny medlem
Reklamen går inte att klicka på
Får följande meddelande:
Fatal error: Cannot redeclare getHostName() in /local1/fs1/fotosidan/cvs/openx-2.4.4/www/delivery/ck.php on line 165
MVH
Fredrik
Får följande meddelande:
Fatal error: Cannot redeclare getHostName() in /local1/fs1/fotosidan/cvs/openx-2.4.4/www/delivery/ck.php on line 165
MVH
Fredrik
Tack, nu är det fixat också.Får följande meddelande
Fixat (tror jag), tack för rapportenTiden visas fel i den här tråden.
afe
Aktiv medlem
Namnet på den som kommenterar en blogg verkar ibland falla bort. Se t.ex. Här: http://www.fotosidan.se/blogs/affe/omtag-vad-skall-man-tycka-om.htm
Fixat, tack för rapportNamnet på den som kommenterar en blogg verkar ibland falla bort. Se t.ex. Här: http://www.fotosidan.se/blogs/affe/omtag-vad-skall-man-tycka-om.htm
Johanna Svedertun
Ny medlem
Ang. systemuppdateringen
Hej!
Vet inte om jag hamnat rätt nu men vill rapportera ett fel ang. nya
systemuppdateringen. När jag är inloggad och kollar mina album så
får jag upp alla möjliga album och inte mina egna.
Kika på detta!
Passar på att önska er en trevlig Midsommar!
Johanna
Hej!
Vet inte om jag hamnat rätt nu men vill rapportera ett fel ang. nya
systemuppdateringen. När jag är inloggad och kollar mina album så
får jag upp alla möjliga album och inte mina egna.
Kika på detta!
Passar på att önska er en trevlig Midsommar!
Johanna
ctlindsten
Aktiv medlem
På mina bilder så kan jag inte se vilken plats dom är tagna på, vilket jag har lagt in för längesedan
Melissa Lindholm
Ny medlem
Fel vid uppladdning ?
Jag kan inte ladda upp bilder.. skulle ladda upp fler åt gången och det står
"Fel vid uppladdning: Kunde ej identifiera användaren (401)" ??
Jag kan inte ladda upp bilder.. skulle ladda upp fler åt gången och det står
"Fel vid uppladdning: Kunde ej identifiera användaren (401)" ??