Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Fejk eller riktig
- Trådstartare sjohan
- Start datum
lotelo
Aktiv medlem
Kul test 10/10
Excellent, a superior performance--ten out of ten answers were correct.
Simpelt ju Fast jag erkänner att det var lite chansning, misstänkte nästan två av de riktiga som CG. Anledningen att jag inte valde det ändå var att de såg föör bra ut för att vara på riktigt (eller hur man ska säga?) och så simpelt kunde det ju inte vara. Klart jag valde real
Excellent, a superior performance--ten out of ten answers were correct.
Simpelt ju Fast jag erkänner att det var lite chansning, misstänkte nästan två av de riktiga som CG. Anledningen att jag inte valde det ändå var att de såg föör bra ut för att vara på riktigt (eller hur man ska säga?) och så simpelt kunde det ju inte vara. Klart jag valde real
Softasnubben
Aktiv medlem
Re: Kul test
Andra gången efter att Ni kikat på svaren? =)
Wolfgang skrev:
Första omgången 6 rätt.
Andra omgången 9 rätt.
Wolfgang
Aktiv medlem
Re: Re: Kul test
Nej, nej!
Det redovisades 6 rätt första omgången, men inte vilka som var rätt eller fel, och så fick man frågan vill Du pröva på nytt. Och då kollade jag dem som jag tvekade vid första gången.
Haha, kul replik. "softasnubben"!
Softasnubben skrev:
Nej, nej!
Det redovisades 6 rätt första omgången, men inte vilka som var rätt eller fel, och så fick man frågan vill Du pröva på nytt. Och då kollade jag dem som jag tvekade vid första gången.
Haha, kul replik. "softasnubben"!
Carl-David
Aktiv medlem
9/10
Jäkla golfboll...
Jäkla golfboll...