Annons

Favorit i repris - Gemensam resa till Landsort?

Produkter
(logga in för att koppla)
Snälla kan man anmäla sig nu. Hade visst missat att det när sista anmälningsdag var. Medela mig om det går så ska jag genast skicka in pengar på ditt konto.

//Carl-Philip Karlsson
[email protected]

Jag skrev tidigare att jag är intresserad, och det är jag fortfarande. Kom dock just hem från en fjälltur som blev lite dyrare än planerat. Om jag kommer så roddar jag själv och bor ev i tält i anslutning till vandrarhemmet men kontaktar dom om middag och så.

Med förhoppning att vi ses första helgen i oktober.

/David

Ringde vandrahemmet i dag och dom sa att det var fullt. Tydligen så har janne bokat alla platser. Men det står ju att det är 13 platser kvar??. Någon som vet hur man ska göra????

//Carl-Philip Karlsson

Sant! Jag snackar med vandrarhemmet på måndag och betalar då för de som betalt till mig - med betalning senast 31 aug. Sen är det fritt fram för er att boka själva. Jag avvaktade med betalningen för att ge bankerna några dagar att få in pengarna på mitt konto.

Jag meddelar när jag släpper överblivna platser.

Senast ändrad:
Jag betalar för följande personer under dagen och släpper 13 platser på vandrarhemmet till er så fort jag får tag i Maria som driver vandrarhemmet.

Janne Arleklint
P-O Gråd
Olle Bjernulf
Johan Aldor
Patrik Andersson
Richard Abrahamsson
Bo Aldor
Stefan Johansson
Fredrik Kols
Pontus Altin
Jesper Ekvall
Martin Svenns
Göran Segeholm
Christer Folkesson
Lars-Gunnar Jarl
Mikael Johansson
Lars Lindberg
Sten Moberg
Sonja Cygnel

Att bo i lotsutkiken är betydligt dyrare.

Ja,det är möjligt att det är dyrare. Jag ville iaf tipsa om att det finns fler möjligheter till logi på ön än att bo på Marias vandrarhem.

"Vi erbjuder Bed & Breakfast året runt för besökare på ön. Priset är 650 kr/person, vilket inkluderar del i dubbelrum, lakan, handdukar samt frukostbuffé. Du bor i lotutkiken, 44 m över havet, och frukostbuffen intas
i restaurangen som ligger nedanför Tornet-Lotskontoret. I Tornet finns även ett kök för egen mathålling."

Jesper

Jag föreslår att var och en av er som vill tar med er upp till 5 bilder ni gillar på temat "hav/skärgård" så kan vi ha en bilddiskussion på lördagkvällen.

Ni kan ta bilderna på CD/DVD, USB-minne eller CF-kort, eller på en egen laptop. Jag tar med laptop och digital projektor.

Nu har jag ringt och bokat rum från 31sep-2okt. Ska bara beställa tågbiljetter. Synd bara att tågen går så ojämt. Ingen som åker bil i närheten av Kalmar som man kan åka med. Ses på Landsort

//Carl-Philip Karlsson

Tiden går fort...bara 20 dagar kvar...hoppas att det blir bra väder för foto. Ska bli roligt att träffa alla!

/Pontus

Nu har jag även bokat natten mellan fredag och lördag. Det vore roligt om vi (vad jag har förstått är det fler än jag) som ska åka ut redan på fredagen kunde sammanstråla någon gång där på eftermiddagen/kvällen. Jag kommer att komma till Stockholm redan på förmiddagen och tänkte åka över med färjan som går antingen 15.40 eller 19.10...

/Stefan

Om det går som planerat, så kommer jag ut med 15:40 färjan på fredagen. Beror på om det blir något strul med tåg och dylikt

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar