Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Favorit i repris - Gemensam resa till Landsort?
- Trådstartare Arleklint
- Start datum
MWPhoto
Aktiv medlem
Det råkar till å med sammanfalla med en viss persons bröllop, så han kan inte följa med ut, och det tycker han är riktigt synd, men man får väl prioritera.Jesper K skrev:
Lite info till Er Landsortsresenärer i all välmening.
Er fotoresa till Landsort sammanfaller med ett lokalt evenemang kallat "Röja på Öja".
Jesper
Soulfinder
Aktiv medlem
Tjena,
Jag har sett, denna tråd lite för sent, och jag undrar om det finns möjlighet att efteranmäla sig till denna aktivitet... Är det Fullbokat på
vandrarhemmet?
Om det är någon som får förhinder så, kan ni sätta upp mig på en restlista,
Mvh
Nicklas
Jag har sett, denna tråd lite för sent, och jag undrar om det finns möjlighet att efteranmäla sig till denna aktivitet... Är det Fullbokat på
vandrarhemmet?
Om det är någon som får förhinder så, kan ni sätta upp mig på en restlista,
Mvh
Nicklas
avslut110630
Avslutat medlemskap
och jag har raderat mitt för att inte förvirra..
Arleklint
Aktiv medlem
Vi anländer 11.10
Några viktiga saker
Utöver vad jag planerat kommer några resa ut på fredag. Några har även bokat hela vistelsen själv.
Jag MÅSTE veta hur många som är på Landsort som har bokat allt själva. Jag (och nån mer) har en överaskning som måste räcka till alla.
Jag har betalt för följande personer. Finns du inte med på listan får du skriva till dig! Skriv då (PÅ EGEN HAND) efter ditt namn, så kommer du få del av överaskningen. Kommer du på Fredag skriver du (FREDAG)
Janne Arleklint
P-O Gråd
Olle Bjernulf
Johan Aldor
Patrik Andersson (FREDAG)
Richard Abrahamsson
Bo Aldor
Stefan Johansson (FREDAG)
Fredrik Kols
Pontus Altin
Jesper Ekvall
Martin Svenns (FREDAG)
Göran Segeholm
Christer Folkesson
Lars-Gunnar Jarl
Mikael Johansson
Lars Lindberg
Sten Moberg
Sonja Cygnel
Anders F Eriksson (PÅ EGEN HAND)
Annat viktigt!
ALLA ni som åker ut på fredag skall samlas med oss som anländer på lördag vid bryggan! Vilken brygga vi anländer vid ser ni på en skylt intill västerhamn. Vi anländer runt 11.10!
Vid bryggan kommer jag ge en del praktisk info vad beträffar mattider, rumsfördelning, och tid för den nämnda överaskningen.
Redigerat av Arleklint den 2005-09-27 at 20:50
Några viktiga saker
Utöver vad jag planerat kommer några resa ut på fredag. Några har även bokat hela vistelsen själv.
Jag MÅSTE veta hur många som är på Landsort som har bokat allt själva. Jag (och nån mer) har en överaskning som måste räcka till alla.
Jag har betalt för följande personer. Finns du inte med på listan får du skriva till dig! Skriv då (PÅ EGEN HAND) efter ditt namn, så kommer du få del av överaskningen. Kommer du på Fredag skriver du (FREDAG)
Janne Arleklint
P-O Gråd
Olle Bjernulf
Johan Aldor
Patrik Andersson (FREDAG)
Richard Abrahamsson
Bo Aldor
Stefan Johansson (FREDAG)
Fredrik Kols
Pontus Altin
Jesper Ekvall
Martin Svenns (FREDAG)
Göran Segeholm
Christer Folkesson
Lars-Gunnar Jarl
Mikael Johansson
Lars Lindberg
Sten Moberg
Sonja Cygnel
Anders F Eriksson (PÅ EGEN HAND)
Annat viktigt!
ALLA ni som åker ut på fredag skall samlas med oss som anländer på lördag vid bryggan! Vilken brygga vi anländer vid ser ni på en skylt intill västerhamn. Vi anländer runt 11.10!
Vid bryggan kommer jag ge en del praktisk info vad beträffar mattider, rumsfördelning, och tid för den nämnda överaskningen.
Redigerat av Arleklint den 2005-09-27 at 20:50
avslut110630
Avslutat medlemskap
4 dagar 12 timmar 51 minuter kvar enligt min räknare som räknar ner
Enlight smhi.se ser tyvär inte vädret alltför lysnade ut bara.
iof kan det alltid vara roligt att göra bilder i regnigt/blåsigt väder på landsort.
Enlight smhi.se ser tyvär inte vädret alltför lysnade ut bara.
iof kan det alltid vara roligt att göra bilder i regnigt/blåsigt väder på landsort.
SM0SBI
Aktiv medlem
DFSOF skrev:
Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder
Men varken jag eller min kamera gillar regn....
Arleklint
Aktiv medlem
SM0SBI skrev:
Men varken jag eller min kamera gillar regn....
Vi kan hoppas att eventuellt regn blåser bort ute i skärgården.