Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Försäkring till egna företagets utrustning

Produkter
(logga in för att koppla)

cifius

Medlem
Hej,

Jag undrar vad ni egenföretagare har för försäkringar till er utrustning, speciellt när ni är ute på resande fot?

Har nyss inskaffat en kamera och bärbar dator som hamnar på ca 50.000:- i värde som jag kommer behöva ta med mig på en del jobb, och då skulle det kännas lite tryggare med en bra (och gärna prisvärd) försäkring :)

Tack på förhand!

Kolla upp tjänstereseförsäkringar som ett komplement till din vanliga företagsförsäkring. Mig veterligt har alla företag som säljer företagsförsäkringar särskilda sådana som täcker både dig och din utrustning.

Var noga med att kolla villkoren. Jag kommer inte ihåg exakt men vet att vissa tjänstereseförsäkringar bara gäller om resan kräver övernattning (eller är längre än ett visst antal mil).

ANNONS