Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Förbättra?

Produkter
(logga in för att koppla)
Hmm, blev lite väl röd när jag laddat upp den, testar en lite mindre mättad variant.
 

Bilagor

  • album92_just2.jpg
    album92_just2.jpg
    37.5 KB · Visningar: 437
här komemr mitt bidrag...
Jag förespråkar "anonym" redigering.. alltså att det finns där men man ser det inte... Tycker bilden blev ganska ok faktisk.
 

Bilagor

  • tn_album922b.jpg
    tn_album922b.jpg
    50 KB · Visningar: 419
ett litet mer seriöst jobb också.. var ju tvungen o busa lite.. ;)

Jag har ändrat exponeringen lite för att få mer kontrast, och den vita väggen verkligen vit och inte gråtaskig. Jag har även ljusat upp personernas ögon som var väl skuggade... ökat skärpan något och även brusredigerat lite för att motverka exponeringshöjningen.
 

Bilagor

  • tn_album922.jpg
    tn_album922.jpg
    49.8 KB · Visningar: 420
Tack Björn, Christian och Kalle! Snyggt jobbat på sista bilden med att fixa väggen... hade inte en tanke på det, men det gjorde ju bilden bättre! /Sanna
 
Haha! Fy vad läskig! Men så otroligt bra gjort.... läbbigt och fascinerande på samma gång. Kommer aldrig kunna se på min sambo på samma sätt igen.... hihi
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.