Annons

Får man samma prestanda på PC/Mac med samma hårdvara?

Produkter
(logga in för att koppla)
Helt ärligt så har jag valt att inte läsa hela tråden, och hoppas att inte allt för många har skrivit detta tidigare men.

vad jag har hört går Windows 7 går snabbare än OSX på iMac. Kan vara Bullshit men jag tvivlar på det.

Steam sade för några månader sedan att man förlorade mycket prestanda om man spelade på OSX jämfört med W7.

Personligen tror jag inte att man kan se några märkbara skillnader på dagens datorer. Utan det är nog snarare vilket som fungerar bäst för än själv som man ska gå efter. Själv kör jag windows 7 då jag tycker det är snyggare och mer anpassningsbart.
 
MTBF (genomsnittstid mellan fel) på 1 000 000 timmar, tycker i alla fall inte jag är dåligt.. vilket det är på de nya SSD:erna.
Är det tillverkarens påstående och datablad?
Eller är det verkliga tester...

Alltför många företag låter idag testerna fullföljas av kunden.
Det är extremt dyrt med tester.
 
MTBF (genomsnittstid mellan fel) på 1 000 000 timmar, tycker i alla fall inte jag är dåligt.. vilket det är på de nya SSD:erna.

Problemet med MTBF är att "alla" tillverkare mäter det på olika sätt, eller mera exakt så är det den exakta definitionen av F som är olika.
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.