Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fågelfotoquiz

Produkter
(logga in för att koppla)
Om man nu är inne på Gotlandsfåglar så tog jag den här genom köksfönstret sommaren 1992 (bara för att brilliera).

//Lars
 

Bilagor

  • Härfågel2.jpg
    Härfågel2.jpg
    44.9 KB · Visningar: 329
Sett i Falsterbo

Dessa såg jag i Falsterbo igår när dimman lättat. Observera att den ny-ringmärkta har svarta ben!
 

Bilagor

  • DSC_0150_rglada.jpg
    DSC_0150_rglada.jpg
    4.9 KB · Visningar: 313
  • DSC_0208_fvråk.jpg
    DSC_0208_fvråk.jpg
    9.5 KB · Visningar: 322
  • DSC_0186_bläsand.jpg
    DSC_0186_bläsand.jpg
    5 KB · Visningar: 329
  • DSC_0220_gransång.jpg
    DSC_0220_gransång.jpg
    13.2 KB · Visningar: 316
  • DSC_0289_gsnäppa1.jpg
    DSC_0289_gsnäppa1.jpg
    19 KB · Visningar: 321
En till från Gotland. Här fick hela familjen vara med (utom pappa).

//Lars
 

Bilagor

  • ängshökar.jpg
    ängshökar.jpg
    43.3 KB · Visningar: 386
Om man nu är inne på Gotlandsfåglar så tog jag den här genom köksfönstret sommaren 1992 (bara för att brilliera).

//Lars

Jag hade förmånen att få se denna vackra fågel på Öland i våras, dock inte i trädgården utan vid schäferiängarna. Studerade den i runt en timmes tid på ca 100 meters avstånd.

Fågeln är en härfågel...


// Tobbe
 
Jag hade förmånen att få se denna vackra fågel på Öland i våras, dock inte i trädgården utan vid schäferiängarna. Studerade den i runt en timmes tid på ca 100 meters avstånd.

Fågeln är en härfågel...


// Tobbe

Rätt förståss. Den besökte oss varje dag några veckor. Den gjorde ett häckningsförsök i närheten det året.

//Lars
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.