PITCH
Aktiv medlem
Kakelgasten skrev:
Bra...annars brukar det allmänt ses som påhopp så fort man ifrågasätter något här på fs...
Jo tack... jag har märkt en viss tendens till att det mesta tydligen anses som påhopp här på FS.
Jag kan tycka att ställer man en fråga så ska man väl kunna ta emot ifrågasättande till en viss grad utan att det ses som ett påhopp. Undras egentligen om folk vet vad ett "påhopp" är....
Jag kan tycka att: om jag ställer en fråga så ska jag kunna ta ett svar där den som svarar ifrågasätter, precis så som du gjorde när du ifrågasatte vitsen med att förlänga ett 18-55 objektiv. Själv kan jag tycka att det många gånger är bra.
Jo, det förstår jag att det är för att förlänga 18-55, men...att man vill förlänga ett tele kan jag förstå...varför vill man förlänga ett 18-55?
Det var bara en tanke som slog mej att man ev kunde få ett 18-55 OBJ till 36-110... för att sedan låta den stora gluggen ta vid där med 70-200.
Finns det någon nytta med det egentligen?
Jag menar, då kan du lika gärna strunta i att sätt på Extendern och bara köra med ditt 70-200...måste väl vara bättre?...eller är det något jag missat?
ja ... jo.... kanske...