PMD
Aktiv medlem
Det där är ju Mac-versionen! Fel version.Vad bra, då finns den i två versioner, dumt att ha samma namn "k750" tycker jag.
https://www.webhallen.com/se-sv/dat...oard_for_mac?gclid=COnPkJOnitMCFc_KsgodhyIBOw
Verkar ha utgått...
Något av dessa ska du leta vidare bland. T.ex. Dustin säljer det.
Leta vidare i listan ovan. Det kanske finns någon återförsäljare med butik som säljer det. Annars har man ju 14 dagars returrätt, enligt konsumentköplagen, vid distansköp. Om man packar upp försiktigt och inte repar varan så brukar rätt många säljare acceptera en retur.Såna här grejer vill i alla fall jag känna på innan köp.
Jag har bara använt blåtandsvarianten. Logitechs trådlösa teknik har väl annars rätt gott renommé? Leta rätt på något test på nätet.Har det något latency? Jag hade ett tidigare mus/tangentbordskit som inte var blåtand och de hade en anings uppstarttid, klart irrirerande.
Mitt tangentbord använder energi som annars hade kastats bort. Det måste du också räkna med. Samt notera smileyn i mitt förra inlägg ...Om miljövänlighet. När en pryl kostar tex 300kr extra kan man som generell regel räkna om det till energi. Så du måste spara 300kr på annat sätt för att det ska bli miljövänligt. Dessutom, är de sannolikt producerade med smutsig kinesisk kolenergi. (Samma resonemang som gör att Tesla för de som kör lite är miljöovänlig bil). Så tyvärr, denna produkt är inte miljövänlig men det är inte därför jag tittar på den.
Vill man vara miljövänlig är det sladd som gäller.
Det var givetvis bekvämligheten som gjorde att jag köpte mitt tangentbord.