Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Erfarenheter av RRS?

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag har shoppat av dem vid två olika tillfällen, och det har aldrig strulat. Även när jag har ringt dem för att ställa frågor har dom varit mycket trevliga att göra med. Deras produkter är av högsta kvalite.

Tänk bara på vid köp från USA till kommer moms mm, läs mer här.

-- Nicke

Lägger in frågan här med:

När man lägger order hos RRS, vilken Shipping Method kan man välja? Endast Global Express $35?

/AnWi

AnWi skrev:

När man lägger order hos RRS, vilken Shipping Method kan man välja?/AnWi

Där finns några alternativ att välja på, tre olika tror jag, men kan såhär i efterhand inte påminna mig vilka.

Hursomhelst, jag valde det billigaste leveransalternativet, "Online UPS Ground" (tredje inlägget uppifrån), grejorna kom med rekordfart.

Tack alla för hjälpen! Nu är även ordern till RRS lagd. Nu är det bara att vänta, vänta och vänta.

/AnWi

Jag kryssade i det billigaste alternativet men fick betala $29. Med moms blev vinkeln dyrare än stativet...

Nu har det i alla fall kommit. (Idag, fem dagar med helgen inräknad.)

/AnWi

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar