Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Enköpings fotoklubb

Produkter
(logga in för att koppla)

Gutenisse

Aktiv medlem
Någon här på FS som är med i Enköpings fotoklubb?

Har skickat mail till adressen på EFK's hemsida, men det studsade och hemsidan har inte blivit uppdaterad sedan mitten av förra året...

Som sagt - någon som är med eller vet något om klubben i fråga?
 
En granne, där ser man...

Vet inget om Enköpingsklubben tyvärr. Vi får väl starta nåt eget :)
 
Du kan läsa om klubben på deras hemsida, men den är som sagt inte uppdaterad sedan mitten av förra året, så det är kanske lika bra att vi startar en ny :)
 
Jag är med där och är för närvarande webansvarig.
Hemsidan är uppdaterad, men dock bara med det allra viktigaste för tillfället då jag inte fått filerna till hemsidan.

Om du går in på hemsidan:
http://photolicious.org/efk så ser du att det är årsmöte nästa vecka. Jag föreslår att du går dit då :)

Annars får du gärna höra av dig till mig om du undrar över något.

Vänligen.
Ulrica
 
Ansvarig för hemsidan: Ulrica Hållén

Är inte Ulrika medlem här på FS? Namnet låter bekant. Vi får väl se om hon ser tråden och svarar.

Men med tanke på att klubbmästerskapet 2003 och 2004 är helt tomt så för nog klubben en tynande tillvaro.
 
Oh ja!

Fredrik Johansson som också finns här på FS och jag planerar just nu för att samåka ner till Elmia på fredagen.

Intresserade?

Annars är det som är planerat för tillfället det ni ser på hemsidan :)

Välkomna och gå med i klubben. Jag VET att styrelsen varmt välkomnar nya medlemmar!!
 
Va roligt att klubben är vid liv! Hade gärna kommit på årsmötet, men det är på en onsdag - den enda dagen i veckan då jag inte kan komma ifrån på kvällen :(

Ligger klubblokalen på Lärkfalksgränd? Själv bor jag på Kärrhöksgränd och om jag läst kartan rätt, så är det bara c:a 500 m hemifrån :)

Inga träffar på klubben innan den 2 maj?
 
Ja, det stämmer att lokalen ligger där.

Nej, jag tror de anser årsmötet som en klubbträff. Det var väl himla synd att du inte kunde komma då :(
 
Maverick? Men vad f... här poppar det upp bekanta namn och så visar det sig att personerna bor i ens egen stad... :)
 
Nog första gången jag har blivit kallad kändis tror jag :)

Hur som helst är det liv i klubben och mycket riktigt välkommnar vi nya medlemmar. Normalt sett så har vi bara ett möte i månaden enligt planering. Det sker normalt första tisdagen i varje månad med uppehåll under sommaren och under julen. Därefter förekommer det en del spontanträffar, främst under sommaren, då vi går ut och fotograferar, främst natur som det ser ut nu.

Det innebär att det inte blir något ordinarie möte under april eftersom det skulle innebära möte två kvällar i rad.

Vi är en rätt liten förening med ca tio aktiva och en del stödmedlemmar. Däri ligger oxå en del av förklaringen till att vår hemsida ser ut som den gör. För lite folk och för mycket som ska göras helt enkelt. Folk har ju ett privatliv oxå har jag hört.

Hur som helst så har Ulrica och jag planer på att åka ner till Jönköping på mässan och om det är nån som är sugen på att dela på bensinkostnader så går det bra. För min egen del är det enbart fredagen som gäller eftersom jag jobbar på lördagen.

Välkommna att höra av er och kan ni så dyk gärna upp på årsmötet. Vi kommer vara i Wallinska Gården. Ni har ju ingen rösträtt och så men ni får ju iaf träffa en del av oss i klubben och det blir väl nån liten fika oxå. Om jag inte minns fel så blir det en liten hemlig föredragshållare oxå. Lite okänd kanske men väl så kunnig.

Mvh
Maverick
 
Bah, IRL finns inte! :p

Ja, faktiskt... Finns det något sätt att komma i kontakt med eran klubb om man inte är medlem på FS?

Har en bekant som bor i Enköping som ju är fotointresserad, men inte riktigt har... ja, kommit igång, eller vad man ska säga, med sitt fotograferande.
Tänkte ge henne en liten knuff i baken.

Nån hemsida, eller nån fastsatt mötesplats och -tid, eller något annat åt det hållet?
 
Japp, man kan gå in på www.enkopingsfk.se där det finns lite info och bilder.

Vårt nästa möte är den 5 december kl. 19.00 om jag inte minns fel. Där kan man komma i kontakt med killen som sköter hemsidan. Man kan oxå slå mig en pling då jag antagligen ska dit om det funkar med skolan.

Kontaktinfo finns på min hemsida www.fphotography.com Jag kan dock vara svår att nå i veckorna då våra mobiltelefoner ofta saknar täckning.

Det har börjat komma en del yngre människor till klubben nu, runt 20 sidådär. Så förhoppningsvis ska även ungdomar känna sig hemma i vår förening.

Mvh
Maverick
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.