Annons

En medlem att minnas

Produkter
(logga in för att koppla)

afe

Aktiv medlem
Jag har fått veta att en av de mest aktiva medlemmarna i Sonyforumet, Mats Lillnor, tyvärr har gått bort.

Vi kommer att minnas och sakna Mats vassa och oftast kloka inlägg och ständiga systembyten :)

Vila i frid, Mats!

Det finns inte mycket att säga utom att jag kommer att sakna att det inte blir fler inlägg av Mats här i Fotosidans forum.

Jag höll inte alltid med (och höll inte heller alltid emot), men hans inlägg var alltid läsvärda och ibland riktigt roliga. Nu blir FS en smula tråkigare.

Mycket tråkigt och sorgligt besked, en friskus som kunde röra om i grytan, Ger mina kondoleanser till hans familj och nära kära.

//Bengt.

Sorgligt och synd.

Han var inte snål på åsikterna och även när han, i mitt tycke, hade fel, blev det rätt, d.v.s ifrågasätta det invanda.

R.I.P

Det var mycket tråkigt att höra. Oväntat och alldeles för tidigt. Jag kände inte Mats mer än genom hans inlägg här på Fotosidan, som var läsvärda, tänkvärda – och ofta långt från det förväntade.

Mina tankar går till hans anhöriga och vänner.

Mycket tråkigt. Uppskattade mycket av Mats många kloka och insiktsfulla inlägg här i forumet. Var alltid intressanta att läsa. Dessutom så, utan att känna honom, framstod han för mig som en mycket sympatisk och trevlig person.

Vila i frid Mats, och beklagar sorgen för familj, anhöriga och vänner.

Det var tråkigt. Funderar om det är praktiskt möjligt att samla till en krans här på Fotosidan?
Det kanske skulle uppskattas.

Så trist, jag hade nån mailkontakt med honom och det var verkligen trevlig man att prata med.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar