elbe
Avslutat medlemskap
ursäkta, men du har tillfälle att göra din egen analys- liksom vitsen med att dela med sig av raw filer.Använd vilken raw konverterare du vill.
sedan, i inget fall har en firmware uppgradering påverkat rawfiler tidigare med mina kameror, och de är många, det har handlat om intern rendering i kameran, jag har i alla fall inte kunnat notera någon skilnad. Efter att ha lagt in 1.02 så vet jag mer.
Precis! Egna analyser gör jag hela tiden av de du OCH andra kommer fram till. Även Emils analyser av 50D ska bli väldigt intressanta att se och så småningom kan jag nog även jag titta på dina och andras 50D-filer om jag vill. Om jag sen anser att jag behöver en 50D så köper jag en. Anser jag att jag inte behöver en så är det ju bara så, utan att för den skull anse att ingen annan behöver den heller...
Och precis som min bil är åtta år gammal och tar mej dit jag ska så kommer min 40D att får slita flera år till
Edit: Tror nog att Emil hittar filer från 50D att titta på ändå...och sagor är bara sagor men JAK tester är nog inga sagor med de underlag och filer han oxå öppet redovisar...
/Leif
Senast ändrad: