Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

En katt bland hermelinerna

Produkter
(logga in för att koppla)
Det är en sk. direktlänkning till bilden. Se denna diskussion! Kan vara ett brott om man direktlänkar till en bild på en annan hemsida. Att i ett fotosideforum direktlänka till en bild här på fotosidan är dock inget brott.

Jag tror att Ulrika menar det faktum att bilden ligger oförminskad bland tumnaglarna.
Vilket gör att sidan ser konstig ut, och vissa tumnaglar hamnar till och med under reklamen åtminstone i min läsare.

När man direktlänkar visas enbart bilden och inget av det andra som finns på sidan. Går man in på bildens egenskaper så hittar man adressen för direktlänkningen. Men för att kunna göra det här på fotosidan måste man ta sig förbi den copyrightspärr som finns och det går på flera sätt. Kanske är det det som förvånar Ulrika? På den direktlänkade bilden finns heller ingen fungerande spärr för nedladdning.

Senast ändrad:
opejo skrev:
Jag tror att Ulrika menar det faktum att bilden ligger oförminskad bland tumnaglarna.
Vilket gör att sidan ser konstig ut, och vissa tumnaglar hamnar till och med under reklamen åtminstone i min läsare.

Ja,det är just det jag menar. Sorry om jag länkade fel. Alltså- hur kan en bild bli så stor bland tumnaglarna?
Har för övrigt inga synpunkter på själva bilden.

ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto