Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Eizo s1931

Produkter
(logga in för att koppla)
Hejsan, skärmen är verkligen bra...jag råkar använda den själv. Omdömen på Swecklocker skriver jag under på, i synnerhet de usla högtalarna. I övrigt är det en suverän skärm som andas kvalité...priset har dessutom rasat på den (humpf) sedan jag köpte min...kolla på Dustin t.ex..

Mvh Björn
 
F1n skrev:
Hejsan, skärmen är verkligen bra...jag råkar använda den själv. Omdömen på Swecklocker skriver jag under på, i synnerhet de usla högtalarna. I övrigt är det en suverän skärm som andas kvalité...priset har dessutom rasat på den (humpf) sedan jag köpte min...kolla på Dustin t.ex..

Mvh Björn

Skönt att höra har nämligen precis köpt den hos Dustin Home (Eizo S1931SHK) för 3993:-. Tyckte jag verkade prisvärt...
 
I klartext...bildkvailtén är på topp, priset är juts nu rätt...köp den, tror inte du kommer att missnöjd. Mycket bra för bildhantering...

Mvh Björn som inte är utskickad av Eizo för kundvärvning...
 
Jive skrev:
Skönt att höra har nämligen precis köpt den hos Dustin Home (Eizo S1931SHK) för 3993:-. Tyckte jag verkade prisvärt...

Du kommer nog inte att ångra dig...skärmen är som sagt suverän, min sura ´citron´ är att jag betalade mer för den för blott 3 månader sedan på Dustin...Grattis till ett bra köp.

Mvh Björn
 
Jag har en Eizo L768 och funderar på att komplettera den med en Eizo S1901 som 2:a skärm, jag vet att den är billig men den duger nog, frågan är bara om EIZO S1921SHK är mycket bättre, de kostar nästan lika mycket? Nån som har erfarenhet?

/Magnus
 
Ska jag vara riktigt ärlig så tror jag faktiskt inte att skillnaden är särskilt stor mellan s1921/s1931 och l768 efter att ha skummat igenom Eizos hemsida...
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.